|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
در نهایت جسد پیرمرد مذکور برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد اما با وجود ارسال نظر پزشکی قانونی، تحقیقات از این پرونده ادامه دارد.
یکی از پرونده‌های مهم قضایی که در تیرماه سال گذشته اتفاق افتاد مربوط به پرونده مرگ یک پیرمرد به دست پرستاران خانه سالمندان است که طی آن دو نفر در بازداشت به سر می‌برند اما وضعیت نهایی این پرونده هنوز مشخص نشده است.

ماجرا از این قرا بود که در  تیر ماه سال گذشته ماموران نیروی انتظامی استان گرگان در جریان مرگ مشکوک یک پیرمرد در خانه سالمندان قرار گرفتند که با حضور ماموران در محل حادثه و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد پیرمرد بر اثر جراحت‌های وارده فوت کرده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان در جریان بازجویی از کارکنان آسایشگاه سالمندان و بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط دوربین‌های مداربسته آسایشگاه متوجه شدند زمانی که پیرمرد در نیمه‌های شب احساس ناآرامی می‌کند و از پرستاران آسایشگاه کمک می‌خواهد، دو نفر از پرستاران بالای سر او حاضر می‌شوند و برای ساکت کردن پیرمرد، وی را کتک می‌زنند.
 
برای اطلاع از روند قضایی این پرونده  طی گفتگویی که باشگاه حبرنگاران با دادستان عمومی و انقلاب گرگان صورت داد، پوریانی گفت: در حال حاضر دو نفر از متهمان این پرونده یک پرستار و یک کارمند با صدور قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برند.
 
در نهایت جسد پیرمرد مذکور برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد اما با وجود ارسال نظر پزشکی قانونی، تحقیقات از این پرونده ادامه دارد.
 
در این پرونده دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد شد و خود شخصا از دفن جسد متوفی جلوگیری به عمل آورد تا وضعیت پرونده و دلیل مرگ وی به روشنی محرز شود اما عباس پوریانی اکنون رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران شده است و وضعیت این پرونده همچنان در هاله‌ای از ابهام است.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین