|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
بدون شک فوتبال یکی از مشهورترین ورزش‌های جهان به شمار می‌آید. حضور برخی از شخصیت‌ها در این ورزش باعث شده است که جذابیتش دو چندان شود.
بدون شک فوتبال یکی از مشهورترین ورزش‌های جهان به شمار می‌آید. حضور برخی از شخصیت‌ها در این ورزش باعث شده است که جذابیتش دو چندان شود.

فوتبال در میان کودکان و جوانان طرفداران زیادی دارد. در همین فوتبال در برخی از دیدارها رکورد بیشترین تعدد تماشاچی شکسته شده است. در فوتبال امروز بازیکنان زیادی وجود دارند که جذابیت این ورزش را پیش از گذشته کرده‌اند. در این گزارش با 10 بازیکن خوش‌تیپ دنیای فوتبال در سال 2014 آشنا شوید.

10- سسک فابرگاس:


این ستاره فوتبال اسپانیا در 4 ماه می 1987 به دنیا آمده است. او در تیم ملی اسپانیا و باشگاه چلسی توپ می‌زند. فابرگاس که به عنوان یکی از جوان‌ترین فوتبالیست‌های لیگ برتر انگلیس به شمار می‌آید در سال 2014 در میان خوشتیپ‌ترین بازیکنان فوتبال در جایگاه دهم قرار دارد.

9- جرارد پیکه:


پیکه متولد 2 فوریه 1987 می‌باشد و عضو تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا است. او در سن 21 سالگی به صورت حرفه‌ای فوتبال را آغاز کرد. مدافع بلند قامت اسپانیایی در حال حاضر دارای 2 فرزند است. پیکه در میان خوشتیپ‌ترین بازیکنان فوتبال در جایگاه نهم قرار دارد.

8- لیونل مسی:


این ستاره آرژانتینی علاوه بر شوخ‌طبعی بسیار خوش‌تیپ نیز هست. مسی که در 24 ژوئن سال 1987 متولد شده است، علاوه بر صورت خوب، سیرت بسیار خوبی نیز دارد. جادوگر آرژانتینی در دنیای فوتبال طرفداران بی‌شماری دارد.

7- ماریو گوتزه:


گوتزه آلمانی متولد 3 ژوئن 1992 است. او هم عضو تیم ملی آلمان و هم هافبک تیم بایرن مونیخ است. این ستاره جذاب دنیای فوتبال برای باشگاهش بیش از 80 بار به میدان رفته و موفق شده بیش از 20 گل به ثمر برساند. او با قدی بلند در میان ستارگان جوان بسیار پرطرفدار است.

6- فرناندو تورس:


تورس متولد 20 ماه مارس سال 1984 است و یکی از بازیکنان 30 ساله جذاب به شمار می‌آید. تورس که به تازگی به تیم اتلتیکو مادرید ملحق شده است جزو خوشتیپ‌ترین بازیکنان سال 2014 به شمار می‌آید. این ستاره اسپانیایی علاوه بر این جزو ثروتمندترین بازیکن جهان فوتبال نیز قرار دارد.

5- روبین فن پرسی:


فن پرسی ستاره تیم منچستر یونایتد، متولد 6 آگوست 1983 است و در تیم ملی هلند نیز عضویت دارد و کاپیتانی این تیم بر عهده او می‌باشد. فن پرسی در سال 2004 به تیم آرسنال پیوست و در سال 2011 کاپیتان این تیم شد. یک سال بعد فن پرسی به رقیب دیرینه آرسنال یعنی منچستر یونایتد پیوست. از او در دنیای فوتبال به عنوان یکی از خوشتیپ‌ترین بازیکنان یاد می‌شود.

4- ایکر کاسیاس:


کاسیاس دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید است. این ستاره در 20 ماه می سال 1981 به دنیا آمده است. او با قدی بلند یکی از خوشتیپ‌های دنیای ورزش است. کاسیاس به علت توانایی‌های زیادش در رهبری تیم یک کاپیتان به دنیا آمده است. ستاره کهکشانی‌ها یکی از خوشتیپ‌ترین‌های فوتبال است.

3- داوید ویا:


باز هم نام یک بازیکن اسپانیایی دیگر در جمع جذاب‌ترین فوتبالیست‌ها به چشم می‌خورد. ویا متولد 3 دسامبر 1981 است. او در سن 31 سالگی مانند یک جوان 24 ساله دیده می‌شود. این ستاره در جام جهانی 2010 کفش نقره‌ای را از آن خود کرد. او اولین بازیکن اسپانیایی است که از مرز 50 گل در تیم ملی اسپانیا عبور کرد.

2- دیوید بکهام:


بکهام متولد 2 می 1975 است و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. بکهام به جز جهان ورزش از دنیای مدلینگ نیز درآمد زیادی کسب می‌کند. این ستاره در تیم‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید نیز عضویت داشته است. او در میان دیگر بازیکنان فوتبال بیشترین اهمیت را به مدل موهایش می‌دهد.

1- کریستیانو رونالدو:


این پسر پرتغالی خوشتیپ‌ترین بازیکن دنیای فوتبال است. CR7 ستاره تیم رئال و کاپیتان تیم ملی پرتغال متولد 5 فوریه 1985 می‌باشد. رونالدو فقط به دلیل استعدادش در دنیای فوتبال مشهور نیست، بلکه به لحاظ فیزیکی و چهره نیز جزو بهترین‌ها است. پست‌های این بازیکن در صفحات مجازی بیش از 60 میلیون بار کلیک می‌خورد. به همین دلیل او در دنیای ورزش یکی از مشهورترین بازیکنان جهان است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
0
3
چُلمن ترین ورزشکار ایران
صد برابر (یا شایدم بیشتر) خوش تیپ تر از اینهاست!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین