|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
جمهوری اسلامی ایران برای ارسال کمک های انسان دوستانه به یمن، اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ای که باحضور وزیر بهداشت، رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولین حوزه های بهداشتی و درمانی نهادهای عمومی و نظامی تشکیل شد بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارسال کمکهای دارویی وپزشکی و اعزام تیمهای درمانی، همچنین پذیرش مجروحین حوادث تروریستی و حمله نظامی عربستان به یمن، تاکید شد.

در این نشست که در دفتر وزیر بهداشت، تشکیل شد، مقرر گردید هماهنگی های لازم برای مشخص شدن نیازهای فوری دارویی و درمانی به عمل آید و در صورت اعلام دولت انقلابی یمن، این کمکها از طریق هلال احمر به این کشور ارسال گردد.

همچنین تعدادی از بیمارستان های تهران برای پذیرش مجروحین و مصدومین تجاوز نظامی عربستان اعلام آماده گی کردند.

 در حال حاضر نیز، ۵۲ نفر از مجروحین حوادث تروریستی یمن در یکی ازبیمارستانهای تهران تحت درمان قرار دارند. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
0
سلام؛ خداوند لعنت کنه وهابی های عربستان رو که آسایش رو از مسلمان ها علی الخصوص شیعیان گرفتن.
حس انسان دوستی قابل تقدیره. اما اگه واقعا دولت برای مردم کشورش هم اینقدر حس انسان دوستی داشته باشه خیلی خوبه. مجروحین یمنی رایگان توی مراکز درمانی ما درمان میشن اما من نوعی که یک شهروند ایرانی هستم و دولت در قبال من و امنیت و سلامت من شیعه ایرانی مسئولیت نداره؟؟؟؟؟؟؟ یه فرد ایرانی که نیازمند باشه و بیمار باشه میتونه رایگان رایگان توی اون بیمارستان که مجروحان یمنی بستری شدن بستری بشه و درمان و تمام هزینه هاش رایگان باشه؟
خدایش در حق مردم ایران که این قدر به وطن و کشور و دولتمرداشون علاقه دارن و همیشه در صحنه هستن دارید ظلم میکنید.من شخصا راضی نیستم حق و حقوقمو از بیت المال به شخص دیگه ایی بدید و هیچ وقت حلال نمیکنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین