|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۴۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
امام جمعه شاهین‌دژ گفت: بی‌شک عمر حکومت فاسد عربستان با حمله نظامی به یمن روز به روز کاهش می‌یابد.
حجت الاسلام نقی باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌دژ با توصیه عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به شعار سال اظهار داشت: شعار "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" بهترین بهانه برای لبیک‌گویی به فرمایش فرزند زهرا(س) است که از اختلاف‌افکنی در جامعه به ویژه در میان خانواده‌ها جلوگیری کنیم.

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: با توجه به اینکه امسال سال فاطمی است باید اشتباهات یکدیگر را نادیده گرفته و از سنت حسنه حضرت زهرا(س) تبعیت کنیم چون ایشان هیچ وقت راضی به اختلاف‌افکنی نبودند.

وی تصریح کرد: باید زن و مرد در خانواده با یکدیگر همدل و همراه بوده و اگر اختلافی میان آنها به وجود آمد توسط ریش‌سفیدان خانواده حل شود چون در غیر این صورت، اگر طلاق و جدایی میان زن و شوهر به وجود آید به سبب اینکه در آشتی میان آنها کوتاهی کرده‌اند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

باقری به روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال 58 و در چنین روزی بیش از 98 درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران رای مثبت دادند این خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غربی بود.

امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره به روز 13 فروردین و روز طبیعت افزود: طبیعت خلقت خدادادی است باید ارزش آن را دانسته و همگان در حفظ آن برای استفاده نسل‌های آینده کوشا باشیم.

باقری با محکوم کردن حمله نظامی عربستان به یمن اظهار داشت: یمن امروز دولتی مستقل، با ملتی فهمیده و دانایی بوده و نیازی به دخالت سایر ملت‌ها در امور داخلی خود ندارند این در حالی است که متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر در عکس‌العمل به این جنایت سکوت کرده‌اند.

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: بی‌شک با حمله نظامی حکومت فاسد عربستان به یمن، عمر این دولت روز به روز کاهش یافته و شاهد گسترش اسلام ناب محمدی در آینده‌ای نزدیک در سرزمین حجاز می‌شویم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین