|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷
کد خبر: ۴۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
مدیر کل امور شهری استانداری یزد گفت: دولت از اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی در شهرستان ها حمایت می کند و باید این موضوع توسط مسوولان هر منطقه پیگیری شود.
سید رضا خادمی روز پنجشنبه در سفر به مهریز در بازدید از طرح های مختلف حوزه شهری این شهرستان افزود: طی سال های اخیر کارهای نسبتا خوبی در مهریز انجام گرفته است .

وی ضمن بازدید از تفرجگاه های مختلف این شهر و بخصوص پارک کوثر ، کوه ریگ و پارک دولت آباد اضافه کرد: مسوولان با همکاری و همت مردم منطقه باید بصورت مداوم پیگیر پروژه های اصلی و بزرگ شهر باشند و قطعا دفتر امور شهری استانداری از اجرای پروژه های شهری حمایت خواهد کرد .

مدیر کل دفتر امور شهری همچنین از پروژه های مختلف دیگر شهر مهریز از جمله پروژه سه راه مسجد جامع استهریج و پروژه شهرک جوانان و سایر پروژه های شهر شهرداری مهریز بازدید نمود .

خادمی گفت: همکاری مردم و پیگیری آنها در انجام بسیاری از طرح ها و برنامه های مختلف در شهرستان مهریز خیلی موثر است و دولت همواره خواستار این تعامل سازنده است .

در این بازدید که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان اجرایی مهریز حضور داشتند گزارشی در خصوص طرح های نیمه تمام این شهرستان ارائه شد .

مهریز 50 هزار نفری در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین