|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۴۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
یک مقام آگاه در وزارت بهداشت یمن دقایقی پیش اعلام کرد بر اثر حملات هوایی عربستان به یمن، تاکنون 35 نفر کشته و 50 تن دیگر زخمی شده اند .
به گزارش شبکه المیادین ، این منبع یمنی تاکید کرد نیروهای امدادی تاکنون توانسته اند این تعداد کشته و زخمی را از زیر اوارها بیرون بکشند، اما ممکن است شمار کشته ها و زخمی ها طی ساعات آینده افزایش یابد .

المیادین افزود : 16 نفر از این کشته ها عضو یک خانواده بودند .

منابع یمنی تاکید کرده اند بیشتر کشته ها و زخمی ها از زنان و کودکان هستند.

از سوی دیگر انیس النقاش کارشناس سیاسی در خصوص تحولات یمن در مصاحبه با شبکه المیادین گفت : مردم یمن خواستار تغییر در کشور خود هستند اما مشاهده می کنیم کشورهای همسایه راضی به اراده مردم نیستند و به مردم این کشور حمله کردند .

وی افزود : کسی نمی تواند مقابل اراده مردم بایستد و تاریخ نشان داده است مهاجمان و متجاوزان با شکست مواجه خواهند شد ؛ در زمان انقلاب فرانسه برخی کشورهای همسایه تلاش کردند این انقلاب را به شکست بکشانند اما با اراده مردم خارجی ها شکست خوردند و مردم و انقلابی ها پیرزو شدند .

انیس النقاش افزود : مورد دوم انقلاب بلشویکی در شوروی بود که برخی کشورهای خارجی و از جمله انگلیس با جمع کردن نیرو سعی کردند آن را با شکست مواجه کنند اما آن ها نیز شکست خوردند و به همین دلیل ما می گوییم خارجی ها در یمن متحمل شکست خواهند شد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین