|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
بازرس ویژه وزارت کشور گفت: گردشگران و مسافران از امکانات و خدمات ارایه شده به آنها در سفرهای نوروزی در سطح کشور رضایت کامل دارند .
محمدرضا حبیب زاده عصر روز چهارشنبه در بازدید از ستاد خدمات سفر مهاباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از فعالیت و مدیریت مطلوب استانداران، فرمانداران و شهرداران در ارایه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی افزود: در تعطیلات عید امسال که اوج مسافرت های نوروزی بوده است، همه دست اندرکاران به صورت شبانه روزی خدمات لازم را در حد توان خود به مسافران ارائه کرده اند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی مسوولان، فراهم ساختن خدمات و امکانات لازم برای گردشگران، تامین امنیت و آسایش همراه با شور و نشاط در شهرستان های مختلف است که تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده ایم.

حبیب زاده گفت: در بازرسی های صورت گرفته از 11 شهر کشور در چند روز گذشته، مسافران و گردشگران نوروزی رضایتمندی خود را از خدمات و برقراری امنیت اعلام کردند.

وی اظهار کرد: بازرسی و بازدید از شهرهای مقصد سفرهای گردشگری مسافران نوروزی از 27 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 20 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

فرماندار مهاباد نیز در این بازدید با اشاره به حضور هزاران مسافر و گردشگر در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان در این شهرستان گفت: مهاباد در حال حاضر به مهمترین قطب گردشگری شمال غرب کشور تبدیل شده است.

جعفر کتانی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 60 هزار گردشگر از این شهرستان دیدن کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش نشان می دهد .

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به انبوه مسافران به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی افزود: با تلاش شبانه روزی مسوولان و دست اندرکاران ستاد سفر این شهرستان علاوه بر تامین امنیت و آسایش مسافران، خدمات و امکانات لازم نیز برای آنها به ویژه در بحث اقامتی تامین و به خوبی مدیریت شد.

بازرس ویژه و رییس هیات بازرسی وزارت کشور در سفر به شهرستان مهاباد از اورژانس و بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، جمعیت هلال احمر، هتل ها و اماکن اقامتی آموزش و پرورش و ایستگاه های استقبال از مهمانان نوروزی در ورودی این شهر بازدید کرد .

وی در جریان این بازدید از نزدیک با مردم و مسوولان ستاد سفر شهرستان مهاباد نیز به گفت و گو پرداخت و مسایل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد .

مهاباد یکی از قطب های مهم گردشگری آذربایجان غربی و از مهمترین مقصدهای گردشگری مهمانان نوروزی در شمال غرب کشور محسوب می شود.

غار آبی تاریخی سهولان، دریاچه سد مهاباد، تالاب های بین المللی از جمله تالاب کانی برازان و قوپی باباعلی، موزه مردم شناسی واقع در حمام میرزا رسول، بازارهای سنتی و بازارچه های کالاهای خارجی این شهر بهانه بسیار خوبی را برای مسافران به وجود آورده است که هر ساله مهاباد را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند.

مهاباد در 116 کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده است .

این شهرستان در سال گذشته پذیرای بیش از 100 هزار گردشگر از اقصی نقاط کشور در تعطیلات عید نوروز بود .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین