|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
انتصاربان با بیان اینکه بخش خدمات پس از فروش خودرو با مشکل بسیاری مواجه است که این مسئله زنجیره تامین را ضعیف کرده، گفت: هدف ما تخریب تولید ملی نیست بلکه هدف، متوجه کردن مدیران و مسئولان کشور به دیدگاه کیفیت از نگاه مصرف کننده است.
فرزین انتصاریان رئیس هئیت مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مدیریت کیفیت زنجیره تامین خودرو با مشکل مواجه است، اظهار داشت: مدیریت کیفیت زنجیره تامین در مقاطع مختلف یکنواخت نیست بلکه در کنار مدیریت کیفیت تولید، مفهوم دیگری تحت عنوان "مدیریت تضمین کیفیت" یا اعتماد به کیفیت وجود دارد که درواقع در این حوزه نیاز به تدبیر عمیقی داریم.

وی افزود: بخش خدمات پس از فروش حوزه خودرو با مشکل بسیاری مواجه است که این مسئله زنجیره تامین را ضعیف کرده و تا زمانی که در اذهان مطرح نشود نباید انتظار داشته باشیم پیشرفت در این حوزه به واقعیت بپیوندد.

انتصاریان تصریح کرد: هدف ما ایرادگیری یا تخریب تولید ملی نیست بلکه هدف، متوجه کردن مدیران و مسئولان کشور به دیدگاه کیفیت از نگاه مصرف کننده است که این مسئله حاصل مدیریت کیفیت در زنجیره تامین است.

رئیس هئیت مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران به بازارهای صادراتی نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که ژاپن برای اولین بار قصد ارسال اتومبیل به آلمان را داشت روز معرفی اتومبیل جدید، همز مان 600 واحد خدمات پس از فروش را معرفی کرد.

وی افزود: متاسفانه ما سالها تولید و صادر می‌کنیم اما اصلا به این موضوع توجه نمی‌کنیم که قبل از ارسال خودرو، باید خدمات پس از فروش، قطعات یدکی، نمایندگی و تعمیرات را به اندازه کافی ایجاد کرده‌باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین