|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۴۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
این روزنامه صهیونیستی نوشت:مخالفان سوری از نتانیاهو و کابینه او که در چهارسال گذشته از آنها با گشودن مرزها و درمان مجروحان درگیری با ارتش سوریه حمایت کرده اند، تشکر کرده اند.
روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد که مخالفان سوری در پیام تبریک به بنیامین نتانیاهو، بر نگرانی و خشم خود از روند مذاکرات هسته ای و سخنان جان کری وزیر خارجه آمریکا که گفته است واشنگتن ناچار است با بشار اسد رییس جمهوری سوریه گفت وگو کند، تاکید کردند.

 این روزنامه صهیونیستی تایید کرد که مخالفان نظام سوریه از نخستین طرف هایی بوده اند که به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پیروزی درانتخابات اخیر (کنست) پارلمان این رژیم تبریک گفته و از کمک های چهارسال گذشته او تشکر کرده اند.

معاریو نوشت: ابوعدنان که به اصطلاح « رییس اتحاد انقلابیون برای آینده سوریه» خوانده می شود، نخستین مخالف سوری بود که به نتانیاهو تبریک گفت.

این روزنامه صهیونیستی افزود: موسی النبهان دیپلمات سابق سوری و مسئول روابط خارجی گروه « اتحاد فرزندان سوریه» نیز برای نتانیاهو پیام تبریک فرستاده است.

معاریو اضافه کرد که متن تماس های تلفنی و پیام هایی را که مندی صفدی هماهنگ کننده بین مخالفان سوری و طرف های صهیونیستی رد و بدل کرده است، در اختیار دارد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت:مخالفان سوری از نتانیاهو و کابینه او که در چهارسال گذشته از آنها با گشودن مرزها و درمان مجروحان درگیری با ارتش سوریه حمایت کرده اند، تشکر کرده اند.

معاریو به نقل از مندی افزود: مخالفان سوری همچنین از نتانیاهو برای حملات ارتش اسراییل علیه اهدافی سوری در این چهارسال تشکر کرده اند.

مندی صفدی عضو دروزی سابق کنست که به عنوان سخنگوی حزب صهیونیستی لیکود فعالیت می کرده است، به معاریو گفت: مخالفان سوری ضمن انتقادهای سخت از دولت آمریکا گفته اند که اعتمادی به باراک اوباما رییس جمهوری این کشور ندارند.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از مندی صفدی افزود: مخالفان سوری از جان کری وزیر خارجه آمریکا که گفته است این کشور در نهایت مجبور است با بشار اسد رییس جمهوری سوریه مذاکره کند و همچنین از روند مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 از جمله آمریکا، عصبانی و خشمگین هستند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین