|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۴۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای خواهر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب شب گذشته - شنبه شب- در یکی از بیمارستان های تهران در سن 89 سالگی درگذشت.

  مقام های کشوری و لشگری و شخصیت های سیاسی در پیام های جداگانه ای درگذشت خواهر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب را به ایشان تسلیت گفتند.

  بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای خواهر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب شب گذشته - شنبه شب- در یکی از بیمارستان های تهران در سن 89 سالگی درگذشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نهادها و سازمان های مختلف متن پیام های مقامات و مسوولان و شخصیت های سیاسی به شرح زیر است:

** پیام تسلیت وزیر اطلاعات به رهبر معظم انقلاب

در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی آمده است: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)

در گذشت همشیره ی محترمه، حاجیه خانم سیده فاطمه حسینی خامنه ای را به محضر حضرتعالی تسلیت عرض می نمایم. از خداوند منان رحمت واسعه و غفران الهی را برای آن مرحومه و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت، برای مستطاب عالی مسئلت می نمایم .

**پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی به رهبر معظم انقلاب

در متن پیام علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی آمده است: محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات ، باکمال تاسف و تاثر اطلاع یافتم که خواهر مومنه و مکرمه حضرتعالی در ایام فاطمیه دعوت حق را لبیک گفته و به سرای باقی شتافته است. ضمن عرض تسلیت به پیشگاه آن قائد عظیم الشان و بیت شریف معظم له ، در این ایام معنوی و روحانی از درگاه احدیت مسالت می نمایم تا سایه پرمهر حضرتعالی بر سر ملت بزرگ ایران مستدام بدارد.

**پیام تسلیت رییس دولت نهم و دهم به مقام معظم رهبری

در متن پیام رییس جمهور سابق کشورمان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله العالی) مقام معظم رهبری، سلام علیکم درگذشت خواهر مکرمه و گرامیتان را به حضرتعالی و بیت شریف تسلیت عرض می کنم.

از خداوند منان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی دوام سلامت و عزت و برای خانواده محترم صبر و اجر تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

** پیام تسلیت محمدرضا عارف به رهبر معظم انقلاب

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت بانوسیده فاطمه حسینی خامنه ای را به محضر مقام معظم رهبری تسلیت گفت و افزود: این ضایعه را به محضر حضرتعالی، برادران گرانقدر آقایان سید محمد، سید هادی و سید حسن، خواهران و سایر وابستگان معزز تسلیت عرض می کنم. از درگاه حضرت حق برای حضرتعالی تداوم عزت و سلامتی و برای آن مرحومه مغفوره رحمت و غفران الهی مسئلت می نمایم.

** پیام تسلیت شورای نگهبان به رهبر معظم انقلاب

در پیام شورای نگهبان آمده است : رحلت بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای، خواهر مکرمه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای موجب تأثر و تألم گردید. درگذشت آن بانوی محترمه را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی را مسألت داریم.

** پیام تسلیت رئیس کل بانک مرکزی

در متن پیام ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است: محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، درگذشت همشیره مکرمه، مرحومه مغفوره حاجیه خانم سیده فاطمه حسینی خامنه ای را همزمان با ایام سوگواری فاطمه زهرا(س)، خدمت حضرتعالی و بیت شریف تسلیت عرض می نمایم. از خداوند قادر متعال برای آن مرحومه رضوان الهی در جوار اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای حضرتعالی طول عمر و عزت روز افزون مسئلت می نمایم.

خبر در حال تکمیل است
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
6
آجَرَکُم الله تعالی
إن شاءالله تعالی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین