|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۴۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
رئیس پلیس راهور استان سمنان محدودیت‌های ترافیکی فردا در شهرستان‌های سرخه و سمنان برای مراسم تشیع پیکر مادر رئیس‌جمهور را اعلام کرد.
رحیم ساعد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: با عنایت به اینکه مراسم تشیع پیکر مادر رئیس‌جمهور، فردا ساعت 9 و 30 دقیقه در شهرستان سرخه انجام می‌شود، در برخی خیابان‌های این شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

ساعد افزود: مسیرهای میدان امام خمینی (ره)، بلوار انقلاب اسلامی، میدان شهید بهشتی، بلوار جمهوری، میدان 9 دی، خیابان جهاد و بلوار بسیج تا گلزار شهدای سرخه از ساعت هشت صبح فردا تا پایان مراسم مسدود است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی خیابان‌های هفت تیر و شهدا افزود: تردد وسایل نقلیه در حد فاصل خیابان فیض، خیابان آیت‌ا... ارسطو از سمت میدان ولی‌عصر (عج) و خیابان محرم شرقی ممنوع است.

ساعد از پیش‌بینی پارکینگ برای توقف وسایل نقلیه خبر داد و تصریح کرد: میهمانان می‌توانند خودروهای خود را در بلوار مسکن مهر، جاده قدیم سرخه - تهران، پشت پارک ملت و قسمتی از خیابان شهید رجایی پارک کنند.

به گفته این مسئول انتظامی، هیچ‌گونه محدودیتی در محور اصلی تهران ـ مشهد که از ورودی شهرستان سرخه می‌گذرد، وجود ندارد و مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی می‌توانند با رعایت کامل قوانین و احتیاط ادامه طریق دهند.

وی در ادامه به برگزاری مراسم تذکر آن مرحوم در عصر همان روز در شهرستان سمنان اشاره و اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا در حد فاصل تقاطع کهنه‌دژ در خیابان امام تا چهارراه مازندران و همچنین ورودی‌های میدان شریعتی ممنوع بوده و میهمانان گرامی می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ امامزاده یحیی (ع) و پارکینگ‌های حومه مسجد امام خمینی (ره) پارک کنند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: محدودیت‌های ترافیکی به منظور تسهیل در برگزاری مراسم و پیشگیری از تجمع وسایل نقلیه در مسیر تردد شهروندان اعمال می‌شود که به محض پایان مراسم مسیرهای اعلامی باز خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین