|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کارشناسان هواشناسی از آغاز بارندگی از امشب در استان البرز خبر دادند؛ محورهای مواصلاتی استان نیز نیمه سنگین و روان گزارش شده است.
منصور رحمانیان در گفتگو با مهر، با اعلام وضعیت جوی البرز در روز جاری و 24 ساعت آتی گفت: هوای کرج نیمه ابری و دمای آن 19 درجه بالای صفر است و از امشب با افزایش ابر و وزش باد، بارندگی در البرز آغاز می شود. وی سرعت باد در این کلانشهر را سه متر بر ثانیه و از سمت جنوب شرق اعلام کرد.

رحمانیان پیش بینی 24 ساعت آینده استان را نیمه ابری گاهی وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر به تدریج بارش باران اعلام کرد.

وی بیشینه دمای کرج را 19 و کمینه دما را 9 درجه بالای صفر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی البرز همچنین با اشاره به بارش باران از فردا در کرج یادآور شد: در روز یکشنبه به سبب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران، احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها وجود دارد.

رحمانیان گفت: این امر تردد در جاده های کوهستانی را دچار اختلال می کند.

به گفته این مسئول در اواخر وقت فردا وزش وزش باد شدید پیش بینی می شود.

سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راهور البرز هم در گفتگو با مهر اعلام کرد: محور کرج – چالوس از جنوب به شمال ترافیک نیمه سنگین و روان است.

وی افزود: در آزادراه تهران- کرج – قزوین نیز ترافیک نیمه سنگین و روان است به استثنای محدوده پل کلاک تا پل فردیس که ترافیک سنگینی در جریان است.

اکبری وضعیت راه ها در باقی ساعات امروز اول فروردین ماه را نیمه سنگین و روان پیش بینی کرد و در عین حال یادآور شد: پیش بینی می شود از ساعات پایان عصر و غروب امروز لاین شمال محور کرج- تهران با اتمام بازدیدها و بازگشت شهروندان تهرانی از کرج به تهران سنگین تر شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین