|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
در آغازین روز سال ۱۳۹۴ با وجود ۱۱ فقره تصادف، ترافیک سنگین و روانی در خطوط مواصلاتی استان به سمت مشهد در جریان است.
تردد خودرو های سواری در محورهای مواصلاتی استان سمنان به سمت مشهد مقدس سنگین اما روان بوده ولی حوادث در کمین رانندگان و مسافران است به طوریکه در اولین روز سال جدید ۱۱ فقره تصادف در جاده های استان عده ای از هموطنانمان را راهی بیمارستان کرد.

آسمان استان سمنان نیز در اغلب نیمه ابری، همراه و تا اواخر وقت با بارش پراکنده همراه خواهد بود و دما در شهرهای سمنان ۲۱درجه، شاهرود۱۹درجه، دامغان ۲۰درجه، میامی ۲۱، گرمسار ۱۹  و شهمیرزاد ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، همچنین میزان رطوبت در غالب نقاط استان ۳۰درصد تخمین زده می شود.

پلیس راه - جاده - ترافیک - راهور

۱۱ فقره واژگونی خودرو در اولین روز سال ۱۳۹۴ در جاده های استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به ترافیک روان محورهای مواصلاتی استان، گفت: هم اکنون تردد در محورهای استان با سهولت انجام می پذیرد.

سرهنگ حسن خسروجردی با اشاره به  ۱۱ فقره تصادف در جاده های استان افزود: از این تعداد ۸۰ درصد واژگونی بوده و ۱۹ مجروح در برداشته است.

وی با بیان این مطلب که پر حادثه ترین جاده های استان محور تهران به گرمسار و جاده دامغان به جندق بودند خاطر نشان کرد: عامل اصلی این حوادث نیز ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خوابالودگی راننده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان برای کاهش حوادث رانندگی و سفر ایمن مسافران توصیه کرد رانندگان بعد از هر دو ساعت رانندگی حتما یک ربع استراحت داشته و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

پلیس راه - جاده - ترافیک - راهور

رصد لحظه ای محورهای مواصلاتی و حوزه استحفاظی

همچنین سردار محمد رضا مقیمی روز گذشته با حضور در استان سمنان و بازدید از قرار گاه نوروزی امام علی (ع) این استان رعایت حقوق مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را خط قرمز پلیس در نوروز دانست و تصریح کرد: با توجه به رشد فزاینده ماموریت های یگان های ناجا در سراسر کشور، هدف پلیس در ایام نوروز، خدمت رسانی مضاعف و مناسب به مردم به ویژه مسافران است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ضمن تاکید بر این که سنگین ترین مسئولیت پلیس و دستگاه های متولی امر در تعطیلات نوروزی کاهش حوادث ترافیکی و حفظ سلامت شهروندان است عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی قرارگاه نوروزی امام علی(ع) رصد لحظه ای محورهای مواصلاتی و حوزه استحفاظی مربوطه است و امیدواریم با هدایت ستادی و دقیق مسئولان، تلاش جهادی کارکنان و مشارکت فعال مردمی، بهاری شاد و پرنشاط برای تمامی شهروندان رقم بخورد.

وی با یادآوری این مطلب که بخش عمده ای از مسافران نوروزی از استان سمنان عبور می کنند وظیفه پلیس این منطقه را سنگین خواند و اذعان داشت: با توجه به مسافرت تعداد زیادی از مردم و خالی بودن منازل آنان، ضمن توصیه مکرر به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی در پیشگری از سرقت پلیس تدابیر ویژه ای برای مقابله با سارقان منازل در نظر دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین