|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۴۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
رییس جمهوری نخستین روز از سال ۹۴ را با حضور در جمع سالمندان آسایشگاه پارسایان تهران و جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) دلجویی و احوالپرسی از آنان آغاز کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح شنبه در مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان پارسایان حضور یافت و با اهدای گل، سالی پر از نیکی و سلامتی برای همه سالمندان آرزو کرد.
رییس جمهوری در این بازدید، در فضایی صمیمی با بانوان و آقایان سالمند این مرکز به گفتگو نشست. سالمندان و کارکنان مرکز نگهداری و توانبخشی پارسایان نیز ضمن اظهار خرسندی از دیدار رییس جمهوری ، متقابلاً سال جدید را به دکتر روحانی تبریک گفته و درگذشت مادر گرامیشان را به ایشان تسلیت گفتند.
دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری، حسین فریدون مشاور ارشد رییس‌ جمهوری، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، رییس جمهوری را در این بازدید همراهی می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی که پیش از حضور در این مرکز، با سالمندان آسایشگاه پارسایان تهران نیز دیدار و گفت و گو کرده بود، در جریان دیدار خود با جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره)، در فضایی صمیمی به گفتگو و احوالپرسی ایشان پرداخت و برای همه آنان در سایه ائمه معصومین(ع) و بویژه حضرت فاطمه(س) سال خوبی را آرزو کرد.
رییس جمهوری در دیدار با این جانبازان ۸ سال دفاع مقدس که جملگی از جانبازان قطع نخاعی بالای ۷۰ درصد بودند، خطاب به آنان اظهار داشت: شما همواره برای ما مایه افتخار بوده‌اید و به ما درس فداکاری، استقامت و صبر داده اید.
جانبازان حاضر در مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) نیز با ابراز شادمانی از این دیدار، درگذشت مادر رییس جمهوری را به ایشان تسلیت گفتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین