کد خبر: ۴۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: در پی بارندگی شدید عصرجمعه درجاده هراز آمل و ریزش سنگ های معلق از کوه و بر خورد آن با خودروهای عبوری و نیز یک سانحه رانندگی در این جاده، باعث کشته شدن یک نفر ومصدومیت 8 مسافر دیگرشد.
جمشید نیکزاد افزود : در نخستین سانحه دلخراش عصرجمعه در حدفاصله منطقه زیار باغ در کیلومتر حدود 90 جاده هراز، سواری پراید در پی ریزش سنگ های معلق از کوه دچار انحراف و برخورد شدید به گاردریل جاده و ورودی تونل شد ومتاسفانه چهار سرنشین این خودرو دچار مصدومیت شدند.

وی اضافه کرد: در تصادف دیگری که حدفاصل پل روستای لاسم در جاده هراز بین دو دستگاه سواری سمند و پژو رخ داد ، یک نفر کشته و چهار نفر از سرنشینان این دو خودرو به شدت مصدوم شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آمل تصریح کرد: مصدومان و فوتی این دو سانحه با همراهی تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر واورژانس فوریت های پزشکی 115 آمل به مرکز درمانی شهر گزنک و بیمارستان 17شهریور آمل منتقل شدند.

نیک زاد افزود: البته گفته می شود که حال چند مسافر این حادثه وخیم گزارش شده است .

وی اضافه کرد: هم اکنون براثر انباشت سنگ های رهاشده از کوه و جاری شدن ماسه های شسته شده از کوه درپی بارندگی ، جاده هراز بسته است وتلاش ماموران راهداری برای بازگشایی این جاده ادامه دارد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین