|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
'مارتین شفر' در نشست هفتگی خبری اش افزود که اختلاف دیدگاه کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه نه تنها بر سر ایران بلکه دیگر مسایل جهانی، غیرمعمول و به گونه ای آسیب زننده است.
از برلین، 'مارتین شفر' در نشست هفتگی خبری اش افزود که اختلاف دیدگاه کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه نه تنها بر سر ایران بلکه دیگر مسایل جهانی، غیرمعمول و به گونه ای آسیب زننده است.

وی این مطلب را در اشاره به گزارش هایی حاکی از ایجاد مانع پاریس در مسیر مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس بیان کرد.

شفر در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره حضور احتمالی 'فرانک والتر اشتاین مایر' وزیر خارجه آلمان در مذاکرات لوزان گفت که هنوز درباره سفر وی به سوییس یا زمان این سفر برای حضور در مذاکرات هسته ای تصمیمی گرفته نشده است.

وی درعین حال تاکید کرد که اشتاین مایر در تماس مداوم با هیات نمایندگی این کشور حاضر در محل برگزاری مذاکرات هسته ای قرار دارد.

درهمین حال 'کریستین ویرتز' دستیار سخنگوی دولت آلمان با اشاره به ملاقات روز جمعه رهبران 4 کشور اروپایی در بروکسل گفت که هدف این دیدار هماهنگی داخلی درباره روند مذاکرات با ایران بوده است.

وی از افشای جزییات مذاکرات 'آنگلا مرکل' صدراعظم آلمان، 'فرانسوا اولاند ' رییس جمهوری فرانسه، 'دیوید کامرون' نخست وزیر انگلیس و 'فدریکا موگرینی' نماینده عالی اتحادیه اروپا و مسئول سیاست خارجی این نهاد اروپایی در حاشیه اجلاس اتحادیه اروپا در بروکسل خودداری کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
0
روزگار عجیبی شده شروع کنندگان 2 جنگ جهانی که دستشان به خون میلیونها انسان بیگناه الوده هست حالا داعیه دار صلح جهانی شده اندودارند کشوری که مهد تمدن وفرهنگ هست دارند از دستیابی به دانش هسته ای اونهم از جنبه صلح امیز باز میدارند ایا این کشورها تضمین میدهند که دیگر جنگ جهانی سومی به راه نیندازند ؟ایابه خود انها اعتمادی هست؟!؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین