|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۴۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از توسعه خط یک قطار شهری مشهد افزود: در شهر مشهد اقدامات مناسب و بزرگی در خصوص حمل و نقل عمومی و رفاه حال مردم انجام شده است.
به گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری مشهد، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از توسعه خط یک قطار شهری مشهد افزود: در شهر مشهد اقدامات مناسب و بزرگی در خصوص حمل و نقل عمومی و رفاه حال مردم انجام شده است.

وی افزود: شهردار و مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در خصوص خطوط قطار شهری مشهد زحمات فراوانی کشیدند که این خود جای تشکر دارد.

رحمانی فضلی ادامه داد: وزارت کشور و سازمان شهرداری هرکاری را که بتواند، برای رفاه بیشتر زائران و مجاوران حرم رضوی انجام خواهد داد تا از رفاه خوبی در زمینه حمل و نقل عمومی برخوردار باشند.

وزیر کشور تصریح کرد: 150 دستگاه واگن برای خط 2 قطار شهری مشهد خریداری شده که قبل از پایان بهره برداری خط 2 وارد شهر مشهد خواهد شد.

عملیات حفاری مسیر 13 هزار و 700 متری خط دوم قطار شهری مشهد از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی این شهر توسط دو دستگاه تی.بی.ام از تیر ماه 1390 آغاز شده و تاکنون حدود 13 کیلومتر آن حفر شده است.

چهار خط برای قطارشهری مشهد تعریف شده که از این میان خط یکم آن به طول 19 کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند ماه سال 89 به بهره برداری رسید و روزانه بطور میانگین 100 هزار نفر توسط قطار شهری در مسیر خط یکم آن جا به جا می شوند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین