|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
»
دکتر حسن غفوری فرد در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی "تدبیر و امید":
کد خبر: ۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
توفیقی در خصوص ابهامات مطرح شده اعلام کرد که در مجلس از خود دفاع می‌کند بنابراین تصمیم‌گیری در مورد ابهامات مطرح شده کمی عجولانه به نظر می‌رسد و باید منتظر شنیدن توضیحات وی ماند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوابق کاری توفیقی مثبت بوده است، گفت: به طور حتم اگر توفیقی بتواند رای اعتماد نمایندگان را جلب کند حضور وی در وزارت علوم اثربخش است زیرا در دوره‌ای از فعالیت خود وزیر بوده و با این حوزه آشنا است.

دکترحسن غفوری‌فرد در گفت وگو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید  در مورد حضور دکتر توفیقی به عنوان وزیر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: به طور حتم حضور وی در این وزارتخانه می‌تواند مثبت باشد زیرا در دوره‌ای از فعالیت خود، هم وزیر بوده و هم به عنوان سرپرست وزارت علوم مشغول به کار است.

رئیس سابق دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: بدیهی است که دوران فعالیت وی دوران مثبتی بوده و اگر بتواند رای اعتماد نمایندگان را جلب کند حضور وی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌تواند اثربخش واقع شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس هشتم، در زمينه برخي ابهامات مطرح شده درباره توفيقي، یادآور شد: توفیقی در خصوص ابهامات مطرح شده اعلام کرد که در مجلس از خود دفاع می‌کند بنابراین تصمیم‌گیری در مورد ابهامات مطرح شده کمی عجولانه به نظر می‌رسد و باید منتظر شنیدن توضیحات وی ماند.

دکتر حسن غفوری‌فرد، با بیان اینکه نباید در خصوص جابه‌جایی برخی از مسئولان وزارت علوم از سوی توفیقی اظهار نظر کرد، افزود: این تغییرات جزئی بوده و در این گونه موارد نمی‌توان تصمیمات کلی گرفت و نتیجه‌گیری کرد؛ باید منتظر دفاعیات توفیقی باشیم تا در این مورد نیز توضیحات لازم را به نمایندگان ارایه کند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
2
امیدوارم با حضور ایشان تکلیف روسای بعضی از دانشگاهها همجون دانشگاه شاهد مشخص گردد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین