|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
وزیر اطلاعات گفت:بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس چشم و گوش جان می طلبد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در حاشیه بازدید از منطقه شلمچه افزود:اینجا منطقه ای پر از تصویرهاست ، اما با چشم فیزیکی قابل دیدن نیستند ، خیلی فریادها و پیام ها دارد که با گوش فیزیکی آنرا نمی توان شنید آدمی که منحصر بر حواس ظاهری باشد با آنها نامحرم است ، اما افرادی که اهل دل هستند می توانند حرف هایی را که در زندگی مان اثر گذار باشد ، بشنوند.

وی گفت : اگر انسان با چشم جان بیاید ، فریاد یا زهرا ، یاحسین و یا مهدی ( عج ) رزمندگان را که با صدای انفجار خمپاره ها و سفیر گلوله ها در هم آمیخته و عرصه بسیار زیبایی را آفریده است که حماسه و عزت و سربلندی را رقم می زند می تواند بشنود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود : امیدواریم که مردم عزیز با قدردانی از این یادمان شهدا و صحنه هایی که وجب به وجبش یاد حماسه آفرینی رزمندگان است به این منطقه بیایند.

وی گفت : جوان هایی که امیدهایی برای آینده زندگی خود داشتند ، وقتی خاک کشور را زیر چکمه های بیگانگان دیدند ، پا روی همه آرزوهای خود گذاشته و جان به کف گرفته و به نبرد بی امان با دشمن شتافتند و حما سه ها آفریدند و دشمن را از وجب به وجب خاکمان بیرون راندند.

وزیر اطلاعات همچنین از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمان شهدای شلمچه دیدن کرد.

وی در مراسم جشن تکلیف کاروانهای راهیان نور دانش آموزی که در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد گفت : زیارت عروجگاه شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام علوی افزود:اینجا سرزمین بلوغ است و پاکترین انسانها در هشت سال دفاع مقدس به بالاترین درجه بلوغ یعنی شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه راه شهدا باید ادامه پیدا کند گفت : تفکر منبعث از اسلام و راه شهدا میتواند همواره چراغ راه ما باشد تا با تدبیر و تفکر هوشمند برای سربلندی ایران اسلامی قدم برداریم.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی پنجشنبه در نشست سران و معتمدان عشایر عرب و بختیاری خوزستان در اهواز شرکت کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین