|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی نوروزی با تبریک فرا رسیدن سال نو به همه ایرانیان گفت : نوروز امسال مزین به نام مبارک حضرت فاطمه (س) و این ایام فرصتی گرانبها برای بهره مندی از فضایل نیکوی اخلاقی آن حضرت است .
از سازمان منطقه آزاد کیش ، در پیام علی اصغر مونسان ضمن تبریک به همه ایرانیان به ویژه کیشوندان و گردشگران نوروزی آمده است : سالنمای 1394 در حالی ورق می خورد که ایام فاطمیه در مقدمه آن قرار داشته و نوروز امسال مزین به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) شده است. این ایام فرصتی گرانبها برای بهره مندی از فضایل نیکوی اخلاقی ایشان است، باشد که به برکت توسل به دخت گرامی رسول مکرم اسلام (ص) روزها یمان سرشار از خلوص و معنویت باشد.

این پیام می افزاید : در سالی که گذشت جزیره زیبای کیش تحولات بسیاری را در حوزه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تجربه کرد و هر روز خاطره ای از تغییر و تحول در آبادانی کیش ثبت شد.

در پس تدبیر دولت امید، چهره کیش ظرف یکسال گذشته با ساماندهی معابر و ایجاد تاسیسات شهری و گسترش فضای سبز، راه اندازی شبکه فاضلاب و بهره برداری از تصفیه خانه بزرگ فاضلاب کیش، توسعه عمرانی غرب و جنوب جزیره کیش، دگرگون شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است : در همین مدت کوتاه توسعه زیر ساخت های کیش مورد توجه قرار گرفت و برای تامین امکانات در توسعه روز افزون، ساخت دومین نیروگاه برق و تامین آب در این جزیره آغاز گردید. گستردگی باغ ها و تفرج گاه های گردشگری کیش افزوده و رنگ و لعاب کیش برای جذب گردشگران بیشتر شد.

ظرفیت های بندرگاه تجاری کیش برای توسعه تجارت و بازرگانی بیشتر شده و طرح های جدیدی برای گسترش فضای تخلیه و بارگیری کشتی های بزرگ آغاز و در ادامه اجرای طرح های توسعه فرودگاه بین المللی کیش، بخش عمده ای از پروژه بزرگ ترمینال جدید مسافری فرودگاه اجرا شد.

این پیام می افزاید :در پی این اقدامات سرمایه گذاران بسیاری نیز، با وزیدن نسیم امید به اقتصاد کشور، برای بهره مندی از فضای باز اقتصادی به کیش آمده اند و بازار سرمایه را در این جزیره گرم نموده اند.

اینک در آستانه بهار و به شکرانه ارمغان باشکوه خداوند و تجدید حیات زمین، دست نیاز به سوی ذات اقدس الهی برداشته و برای نیک فرجامی همه تلاش ها و زحمات فرزندان این مرز و بوم و سرافرازی میهن اسلامی مان، دعا می کنیم.

امید است در سال جدید نیز توفیق هر چه بیشتر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری به مردم شایسته کشورمان نصیب ما شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین