|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
امام جمعه موقت ساری با اشاره به انجام مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5 ،گفت : در این مذاکرات همیشه ایران اسلامی با حفظ عزت نظام ، رویکرد صلح طلبانه خود را به جهانیان نشان داد .
حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه مذاکرات هسته ای درمرحله حساسی قرارداردابراز امیدواری کرد با همت مسوولان و هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی این مذاکرات به خوبی به پایان برسد.

وی ادامه داد :تیم ایرانی در مذاکرات هسته ای با لحاظ کردن حفظ منافع مشروع کشورمان در مساله انرژی هسته ای و عزت ایران اهداف دیگری را پیگیری نکرده است .

امام جمعه موقت ساری همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری و ملت ایران برای لغو تحریم هااشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با چانه زنی های سیاسی بدنبال حفظ منافع نظام است .

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده کشورمان بالحاظ کردن این چهارچوب های ملی توانست سکان دار خوبی در مساله هسته ای باشد .

امام جمعه موقت ساری گفت: در صورت امضاء نشدن توافق نامه مذاکرات هسته ای میان ایران و کشورهای 1+5 ، خدشه ای به ابهت سیاسی کشورمان وارد نمی شود و بلکه توانمندی چانه زنی سیاسی بین المللی مسوولان سیاسی کشورمان به جهانیان اثبات می شود .

وی با اشاره به مقارن بودن ایام نوروز با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آیین و سنت نوروز با حفظ رعایت حرمت این بانوی بزرگوار برگزار شود.

حجت السلام یوسف پور به 29 اسفند 1329 سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و افزود : نفت در گذشته بعنوان عامل تاثیر گذار بر اقتصاد و صنعت کشورها به شمار می رفت و امروزه درمسائل سیاسی و امنیتی جایگاه مهمی دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین