|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۴۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته ی پایانی سال گفت: رسیدگی، رفع نواقص و بهسازی اسکانهای کارگری در مناطق 22 گانه از مهمترین برنامه های این سازمان است.
حسن کریمیان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه های این سازمان در سالهای گذشته، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند یکی از مهمترین سازمان های شهرداری تهران است که با حجم زیاد کار در راستای جلب رضایت شهروندی تلاش می کند.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی مناطق در حوزه مدیریت پسماند، ادامه داد: رنگ آمیزی و نوسازی غرف بازیافت در اجرای طرح بهاری، رسیدگی به وضعیت مخازن و زیر مخزنی در سطح مناطق، رسیدگی و توجه به جمع آوری، انتقال زباله های حجیم در روزهای پایانی سال، پاکسازی معابر ویژه معلولین و جداول اصلی و فرعی، پاکسازی جداره های شهری اعم از المانها، تاسیسات و تجهیزات منصوبه، ایستگاه های اتوبوس و بی آر تی ، پلهای عابر پیاده ( مکانیزه و غیر مکانیزه)، تابلوها، چراغهای راهنمایی و .... است.

کریمیان با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری در سطح شهر زحمات بسیاری برای پاکیزگی شهر می کشند، تصریح کرد: در همین راستا سازمان مدیریت پسماند شهر اقدام به رسیدگی، رفع نواقص و بهسازی اسکانهای کارگری در سطح مناطق 22 گانه شهر کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با بیان اینکه رنگ آمیزی خودروهای ملودی مکانیزه و کد گذاری از برنامه های بهاری است و هم اکنون هم در حال اجرا است، اضافه کرد: طرح تعویض اسباب بازی های مستعمل در کلیه غرفه های بازیافت (با اطلاع رسانی در جراید، رادیو و تلویزیون و ...)انجام شده است.

وی ادامه داد: تهیه کاور و کلاه با مشخصات تأیید شده ( همراه با شعار استقبال از بهار) برای کلیه عوامل جمع آوری پسماند خشک بصورت یکپارچه و متحدالشکل از برنامه هایی اجرایی در این سازمان است.

کریمیان در پایان افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستایی خدمات رسانی به شهروندان از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد و همچنین برای پاک نگه داشتن شهر از آلودگی ها تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین