کد خبر: ۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
سارق که در یک شب 6 میلیارد ریال عتیقه را از کاخ موزه نیاوران خارج کرده بود، در حین فروش آنان دستگیر شد.
در ماه گذشته فردی به پایگاه یکم پلیس اگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و از سرقت عتیقه جاتش در کاخ موزه نیاوران خبر داد و در تشریج ماجرا به کارآگاهان گفت: چند روز گذشته بر حسب فراخوان معاونت گردشگری میراث فرهنگی نمایشگاهی از اشیاء عتیقه در کاخ موزه نیاوران تشکیل و بنده نیز به عنوان یک عتیقه دار در این نمایشگاه با چهار قطعه عتیقه به ارزش 6 میلیارد ریال شرکت کردم. ولی متاسفانه امروز صبح خبر سرقت عتقیه‌جاتم را از کاخ موزه نیاوران شنیدم.

در ادامه ماموان پس از بررسی و صحت گفته‌های شاکی فعالیت خود را آغاز کرده و در قدم اول تمامی جواهر فروشی‌های شهر را به همراه خریداران عتیقه زیر نظر گرفتند.

از این موضوع دیری نگذشت که ماموران دریافتند فردی به نام مجید قصد فروختن صنایع دستی و گران قیمتی را در بازار سیاه دارد، لذا سریعا یگان ویژه به راه افتاده و فرد مورد نظر را دستگیر و به همراه اموال عتیقه به پایگاه انتقال دادند.

متهم در بازجویی فنی و پلیسی اعلام کرد که این عتیقه جات را از دوستش به نام سیروس که در تهران زندگی می‌کند، گرفته. لذا ماموران سریعا به محل مخفیگاه متهم حضور پیدا کرده و در یک عملیات در حالی متهعم قصد فرار از دست ماموران را داشت، دستگیر و به مقر انتقال دادند.

سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تائید این خبر گفت: متهم پس از اعتراف صریح به سرقت از کاخ موزه نیاوران، پرونده‌اش تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاء شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین