کد خبر: ۴۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هرگز شکایت رسمی مبنی بر لغو کنسرت‌ها از سوی هنرمندان دریافت نکرده است.
«بیژن نوباوه» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لغو کنسرت‌ها، گفت: برگزاری کنسرت‌ها همچون فیلم و سینما براساس مجوزی که داده شده، برگزار می‌شود.

وی با بیان این که اگر کنسرتی مجوز بگیرد کسی حق لغو آن را ندارد و لغو آن بی‌احترامی به قانون است، افزود: کنسرت نیز ممکن است همانند برخی از فیلم‌های سینمایی که سناریواش یک چیز و فیلمی که ساخته شده یک چیز دیگر، باشد، این خلاف قانون است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر کنسرتی منع قانونی نداشته و مجوز آن مطابق با نمایش باشد، هیچ کس حق لغو آن را ندارد، کشورمان دارای قانون است و قطعا کسی که مجوز داده، این مهم را بررسی کرده است.

نوباوه تاکید کرد: اگر کسی کاری ضد قانون انجام داده چه برگزار کننده کنسرت و چه کسانی که از آن ممانعت کرده‌اند، هر دو باید مواخذه شوند، اما این که اساسا جلوی یک کنسرتی بی مورد را بگیریم من تایید نمی‌کنم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا شکایتی ازسوی هنرمندان به کمیسیون مربوطه ارجاع شده یا خیر؟ گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هرگز شکایت رسمی از سوی هنرمندان دریافت نکرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین