|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۴۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت:اقتدار ایران در پای میز مذاکره و در مقابل ابرقدرت های جهان نشانگر عظمت و جایگاه نظام اسلامی است.
محمد ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خمین افزود: اقتدار و امنیت نظام اسلامی ایران دستاورد حماسه آفرینی درهشت سال دفاع مقدس، عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب و حضور هوشمندانه مردم در صحنه های مختلف است.

وی گفت: این انقلاب و نظام یادگار ملتی بزرگ است و فراز و نشیب هایی زیادی رادر طول عمر بابرکت خود طی کرده و امروز در عرصه بین المللی بسیار مقتدر و سربلندی حاضرشده است.

وی افزود: برخی سیاستمداران آمریکایی و غربی با دید خصمانه به مذاکره صلح آمیز هسته ای ایران می نگرند که برخواسته از هراس آنان از عظمت نظام است و این نیت پلید دشمنان را امروز تمام ملل دنیا پی برده اند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از مرزها عبور کرده، و دشمنان نظام به شدت از این صدور پیام انقلاب نگران هستند چرا که این عزت کشور برگرفته از فرهنگ غنی اهل بیت(ع) است.

رضایی بیان کرد: ریشه گروه تروریستی داعش درمنطقه از استکبار است و این گروه غده ای سرطانی است که امروز علیه آن ها بلند شده و نمی توانند آن را مهار کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: با وجود تحریم ها و فشارها، کشور ایران پیشرفت های خوبی داشته و برای عبور از تحریم های ظالمانه همکاری و نگاه گره گشا به مسایل کشور نیاز است و همه باید برای موفقیت کامل در این هدف حمایت از تولید، کشاورزی و صنعت را سرلوحه قرار دهیم.

فرماندار خمین نیز گفت: مطالبات مردم در بخش های مختلف در حال پیگیری است که این ثمره دستاورد تلاش شبانه روزی مسوولان و دلسوزان نظام است.

سید مهدی ساداتی افزود: نرخ 13 درصدی بیکاری شهرستان خمین پذیرفته نیست و پنج و نه دهم درصدی ازاین آمار را بیکاران تحصیلکرده شامل می شوند که این معضل به عنوان بزرگترین دغدغه مسوولان اجرایی و دولتی است.

وی اضافه کرد: دولت به تنهایی قادر به حل معضل بیکاری نیست و بایستی مسوولان تمام بسترها و زیرساخت ها را برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کنند.

وی از اختصاص 500 میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی برای کارآفرینی شهرستان یاد کرد و گفت : با برآورد انجام شده با این میزان تسهیلات برای 430 نفرفرصت شغلی ایجاد می شود.

امام جمعه خمین نیز گفت: یکی از سفارش های اسلام، تولید بهینه و کار موثر است و متاسفانه از مشکلات عدیده کشور حوزه فرهنگی و اقتصادی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مشکل جدی کشور مشکل اقتصادی است و بایستی جهادی گونه از تولیدکنندگان حمایت کنیم و همواره فرمایشات رهبری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

درجلسه شورای اداری همه دستگاه های اجرایی خمین برای حضور در سفرهای نوروزی اعلام آمادگی کردند.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت دارد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین