|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت درمجلس شورای اسلامی با اشاره به صلابت ایران در روند مذاکرات گفت: روند مذاکرات وحدت سه قوه تحت رهبری عالمانه را به نمایش گذاشته است.
قاسم احمدی روز پنجشنبه در آخرین نشست شورای اداری شهرستان نوشهر افزود : سخت ترین و حساس ترین دوران مذاکرات با توجه به شرایط کنونی در حال انجام است ولی نحوه عملکرد اعضای گروه مذاکره کننده ایران که نمایندگان دولت هستند و حمایت و پشتیبانی رهبری و قوای مقننه و قضاییه و مردم فهیم ایران از این تیم بیانگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

وی ادامه داد : امروز شاهد رفع موانع به نحوی هستیم که معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی اعلام می کند که از لحاظ فنی 90 درصد به توافق نزدیک شده ایم و شرایط جهان به نحوی است که تمامی جهان به این توافق نیاز دارند و این تنها موضوع مطرح برای 1+5 و ایران محسوب نمی شود.

احمدی عملکرد مجموعه شهرستان نوشهر در سال 93 را علی رغم تحریم و مشکلات موجود خوب ارزیابی کرد و از مسوولان این شهرستان خواست تا برای سال جدید با برنامه ریزی مناسب تر و کارشناسی تر برای پیشرفت و آبادانی گام بردارند.

این نماینده مجلس همچنین از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت مسیر نوشهر به کجور ، پنج میلیارد ریال برای ادامه کار پروژه نیروگاه زباله سوز و اختصاص یک دستگاه آمبولانس مجهز به آی سی یو برای منطقه صلاح الدین در چند روز گذشته خبر داد و گفت : پروژه گاز رسانی به بخش کجور نیز بزودی کلنگ زنی خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین