|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
وي با اشاره به اينکه چنين حرکت‌هايي بر ضد حاکميت قانون در نظام است افزود: نظام دوستدار آرامش و حاکميت قانون است.
دبيرکل حزب مردم‌سالاري با تاکيد بر اينکه وزير کشور علاوه بر پيگيري ماجراي شيراز حتما مساله پول کثيف را هم با جديت پيگيري کنند و گزارش آن را به مردم بدهد گفت: بايد اين حادثه را با مطرح شدن برخورد با پول‌هاي کثيف در ارتباط دانست. نمي‌شود 30- 40 نفر موتور سوار را به راحتي استخدام و براي چنين کارهايي اجير کرد. به نظر مي‌رسد چنين رفتارهايي حتما سازمان يافته و تشکيلاتي است.

مصطفي کواکبيان در گفت‌وگو با جماران در حاشيه مراسم ختم مرحوم حسن کروبي در واکنش به حادثه حمله به علي مطهري در شيراز اظهار کرد: يک جرياني است که نمي‌خواهد وضعيت آرامش در جامعه حاکم باشد و مي‌خواهد فضاي کشور را امنيتي کند. چون چنين جرياناتي در فضاي آرام حرفي براي گفتن ندارند و انتخابات پرشور و حداکثري را نمي‌پسندند.

وي با اشاره به اينکه چنين حرکت‌هايي بر ضد حاکميت قانون در نظام است افزود: نظام دوستدار آرامش و حاکميت قانون است. اگر کسي مجوز سخنراني نداشته باشد پليس خودش جلوي او را مي‌گيرد و نمي‌گذارد که به جلسه سخنراني برود. وقتي براي سخنراني کسي مجوز صادر مي‌شود چنين حرکت‌هايي بي‌معني است و ضد حاکميت قانون و قانونمداري تلقي مي‌شود.

مديرمسوول روزنامه «مردم‌سالاري» با انتقاد از عملکرد استاندار فارس افزود: استاندار فارس سهل انگاري کرده است و اصولا بايد مراسم برگزار مي‌شد و افرادي موتورسوار که مانع از سخنراني مي‌شدند مي‌بايد از محل دور مي‌شدند نه اينکه آقاي مطهري را به تهران بر مي‌گرداندند.

وي افزود:مدتي بود که چنين رفتارهايي کم شده بود و انتظار از دولت تدبير و اميد براي مقابله قاطع با چنين حوادثي بيشتر است. دولت بايد اقتدار خود را نشان دهد. استاندار فارس هم بهتر مي‌بود که به احترام قانون و به خاطر زير سوال رفتن حاکميت قانون خودش استعفا مي‌کرد و نام نيکي از خود در بين مجريان قانون باقي مي‌گذاشت.

اين استاد دانشگاه با اشاره به ارتباط مساله پول کثيف و حادثه حمله به علي مطهري در شيراز اظهار کرد: بايد اين حادثه را با مطرح شدن برخورد با پول‌هاي کثيف در ارتباط دانست. نمي‌شود 30- 40 نفر موتور‌سوار را به راحتي استخدام و براي چنين کارهايي اجير کرد. به نظر مي‌رسد چنين رفتارهايي سازمان يافته و تشکيلاتي است.

وي در پايان افزود:وزير کشور علاوه بر‌ پيگيري ماجراي شيراز حتما ارتباط مساله پول کثيف را هم با اين ماجراها با جديت پيگيري نموده و گزارش آن را به مردم بدهد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین