|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام آژانس های دفاتر خدمات مسافرتی در کشور ملزم هستند بلیت پروازهای هوایی این شرکت را طبق نرخ مصوب به مسافران عرضه کنند.
فرهاد پرورش عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در صورتی که بلیت پروازهای ایران ایر را بیش از نرخ مصوب به مسافران عرضه کنند، خریداران می توانند برای شکایت خود را به دفتر بازرسی و روابط عمومی ایران ایر ارائه دهند.

وی با اشاره به پروازهای نوروزی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیرهای داخلی و بین المللی، افزود: ایران ایر برای پروازهای نوروزی برنامه خاصی را در نظر گرفته و هم اکنون روزانه چندین پرواز فوق العاده به مقصد کیش، مشهد و عتبات عالیات انجام می دهد.

وی افزود: علاوه بر پروازهای برنامه ای هم اکنون ایران ایر بین دو تا سه پرواز برای عتبات عالیات با توجه به تقاضای مسافران روزانه انجام می دهد و برای مشهد و کیش نیز از تهران یک پرواز فوق العاده برقرار کرده است.

وی افزود: پروازهای فوق العاده این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی به این سه مقصد همچنان ادامه خواهد داشت تا مسافران نوروزی بتوانند برای این سه مقصد به سهولت پرواز کنند.

وی با بیان آنکه ایران ایر یک پرواز روزانه نیز در ایام تعطیلات نوروزی در مسیر تهران به مشهد و بالعکس برقرار کرده است، افزود: بلیت همه این پروازها به قیمت مصوب به مسافران عرضه می شود.

وی گفت: ایران ایر بلیت چارتری ندارد و هرگونه پروازهای این شرکت بایستی طبق نرخ مصوب شورای عالی هواپیمایی کشوری باید در مسیرهای داخلی به مسافران عرضه شود.

وی اظهار داشت: با این حال قیمت بلیت پروازهای بین المللی ایران ایر طبق نرخ های شناور با توجه به زمان خرید بلیت عرضه می شود و هرچه زمان خرید بلیت زودتر انجام شود، قیمت آن مناسب و هر چه دیرتر خریداری گردد قیمت آن نسبتا گرانتر خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین