|
|
امروز: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۴۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ما در بازی با شهرداری ارومیه تا مرز شکست خوردن هم پیش رفتیم ولی با استفاده از تجربه خود برنده شدیم.
پیمان اکبری پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در وهله اول به 2 تیم به خاطر ارائه یک بازی زیبا و سطح بالا تبریک می‌گویم که البته همین انتظار از 2 طرف می‌رفت. ما در چند گذشته تلاش زیادی کردیم تا بازیکنان‌مان از نظر روانی شارژ شوند چون می‌دانستیم ارومیه والیبال را خیلی خوب بازی می‌کند و سرعت حملات بالایی دارد. ما در این بازی تا مرز شکست خوردن هم پیش رفتیم ولی با استفاده از تجربه خود برنده شدیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد شهرداری ارومیه با توجه به تعداد تماشاگرانش میزبان این بازی است، گفت: شاید از نظر آب و هوایی ما در این بازی میزبان بودیم ولی از نظر سالن بازیکنان شهرداری میزبان بودند. ما حتی یک جلسه هم در سالن فدراسیون تمرین نکرده بودیم و همان طور که دیدید دو سوم جمعیت سالن تماشاگران ارومیه بودند. در این بین حق تماشاگران ما ضایع شد چون نقاط خوب سالن به تماشاگران ارومیه رسید.

سرمربی پیکان در مورد حواشی بازی خاطرنشان کرد: وقتی هر 2 طرف اذعان دارند که بازی بدون حاشیه برگزار شده کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند، قصد دارند این ورزش زیبا را تخریب کنند. شاید یک عده تماشاگرنما به خاطر مسائل شخصی قصد داشته باشند این بازی را زیر سوال ببرند، اگر اشیاء یا سنگی هم در این بازی وارد زمین شد شیطنت عده‌ای خاص بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین