|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۷
کد خبر: ۴۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان اظهار داشت: برای عضویت تشکل متبوعش در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با "محمد خونچمن" رئیس دوره ای این شورا صحبت شده است؛ هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است و در حال آماده کردن اسناد و مدارک برای ارائه به کمیته انتخابات شورای هماهنگی هستیم.
"احمد شریف" دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برای عضویت تشکل متبوعش در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با "محمد خونچمن" رئیس دوره ای این شورا صحبت شده است، گفت: هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است و در حال آماده کردن اسناد و مدارک برای ارائه به کمیته انتخابات شورای هماهنگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز و در اولین جلسه شورای مرکزی، مسئول کمیته انتخابات را تعیین خواهیم کرد، ابراز داشت: ما از طرف دیگر عضو جبهه اصلاح‌طلبان نیز هستیم و قرار بر این شده که فروردین‌ماه انتخابات شورای مرکزی این جبهه برگزار شود.

شریف در پاسخ به این سوال که آیا کانون همبستگی برای انتخابات مجلس دهم در قالب شورای هماهنگی ائتلاف خواهد کرد یا در قالب جبهه اصلاح‌طلبان، گفت: بر طبق بحث‌هایی که در شورای مرکزی خود داشته‌ایم، اولویت را به شورای هماهنگی داده‌ایم؛ البته حرکت ما در چارچوب جبهه اصلاح‌طلبان نیز در همین راستا خواهد بود و زاویه‌ای نخواهیم داشت.

وی پیرامون دیدارهای کانون همبستگی با شخصیت‌های سیاسی گفت: طی روزهای آینده با آقایان "محمد خاتمی"، "عارف"، "موسوی لاری" و به احتمال زیاد "علی مطهری" و نیز دبیران کل احزاب دیدارهایی را خواهیم داشت.

شریف خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات عید و در اولین فرصت از رسانه‌ها برای برگزاری نشست خبری دعوت به عمل خواهیم آورد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین