|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فاز نخست فولاد استان،خرداد سال 94 به بهره برداری می رسد.
قاسم سلیمانی دشتکی،روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در استانداری افزود:با بهره برداری از فاز نخست فولاد یک میلیون تنی ،زمینه اشتغال تعدادی از متخصصان و جوانان استان فراهم می شود.

وی،از آغاز عملیات اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن در سال آینده خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح،سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است،که یک هزار و 800 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل آورده بخش خصوصی تامین می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:با بهره برداری از این طرح، مشکل کمبود آب آشامیدنی و بخش صنعت شهرها، روستاها و شهرک های صنعتی واقع در مسیر بن تا بروجن برطرف می شود.

وی بیان داشت:در یک سال گذشته،به منظور توسعه راه های ارتباطی چهارمحال و بختیاری افزون بر یک هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به بخش راهسازی اختصاص یافت.

سلیمانی دشتکی، به تصویب یک هزار و 880 میلیارد ریال تسهیلات در صندوق توسعه ملی برای ارتقای سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود:استفاده از این تسهیلات، نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی سرمایه گذاری در استان دارد.

وی عنوان داشت:با تخصیص رای کمیسیون 215، مجوز اختصاص ردیف ملی برای راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز در سال 94 برای استان صادر شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استفاده از فاینانس داخلی و خارجی با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی و تضمین بازپرداخت فاینانس مورد نظر از سوی دولت، اجرای پروژه راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز شتاب می گیرد.

سلیمانی دشتکی افزود:به منظور سرعت بخشی به روند ساماندهی امور جوانان، بایستی مصوبات استانی و شهرستانی این ستاد، با اولویت اجرایی شود.

به گزارش ایرنا،در سفر استانی رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری در مردادماه سال 93 هیات دولت طرحهای ایجاد راه آهن استان،تکمیل رنجیره فولاد ،طرح جامع گردشگری و اجرای طرح انتقال آب از بن به بروجن مصوب شد.

در نشست روز چهارشنبه ستاد ساماندهی امور جوانان ، دستگاههای اجرایی گزارشی از عملکرد یکساله خود را ارائه کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین