|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۷
کد خبر: ۴۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
فرماندار قروه گفت: اگر ایران در سطح جهان از اقتدار امروزی برخوردار نبود یقینا آمریکا به پای میز مذاکره نمی آمد و این اقتدار ایران بود که آمریکا را به پای میز مذاکره نشاند.
شعبان سپهر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: مظهر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند.

به گفته وی در دنیای امروز ایران یکی از 10 قدرت برتر نظامی از لحاظ دسترسی به سلاح های موشکی است که قلب اروپا و پایگاه مزدوران آمریکا را نشانه گرفته است.

فرماندار به دو دلیل اصلی که دشمنان نمی توانند در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنند اشاره کرد و افزود: عدم تحلیل درست از توان و عکس العمل نظامی ایران و عدم اطمینان از قدرت تداوم نظامی ایران، این دو دلیل است.

به گفته وی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تحریم به نظام جمهوری اسلامی فشار وارد کرده اند اما در سایه رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری سیاست های کلان نظام بر اساس حکمت ، عزت و مصلحت در حال پیشرفت است.

سپهر گفت: سیاست های کلان نظام، روابط خارجی و مسائل هسته ای تنها با تایید مقام معظم رهبری به نتیجه و اجراء خواهد رسید و ایشان به عنوان دیده بان نظام، هشدارهای لازم را به تیم مذاکره کننده می دهند و به همین دلیل تیم مذاکره کننده نیز همیشه مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است.

به گفته سپهر تحت حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری، امید داریم که سال آینده این مذاکرات به پیروزی ایران اسلامی منتهی شود.

به گفته فرماندار قروه در مدت 36 سال عمر نظام جمهوری اسلامی، خون انسان های بزرگواری ریخته شده است و خون شهدا باعث ماندگاری نظام شده است که باید با همت بالا در سال آینده در راه خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم تلاش کرد.

سپهر در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 اشاره کرد و افزود: سال آینده به واسطه انتخابات مجلس شورای اسلامی، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و من در همین جا عهد می بندم که امانتدار رای مردم خواهم بود.

وی با اشاره به بی طرفی دولت در انتخابات سال اینده، خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی در جهت تخریب و یا تصدیق نمایندگان را نخواهد داشت و مدیران نباید از امکانات دولتی در این شرایط استفاده نمایند.

او خواستار ایجاد فضای برادری و اخوت شد و تصریح کرد: ما در اردوگاه جمهوری اسلامی قرار داریم و باید برادر و همراه یکدیگر باشیم تا اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد باشیم و فعالان سیاسی و اجتماعی باید تلاش نمایند تا مانع از ایجاد فضایی ملتهب شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین