|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به توقف اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان گفت: به مناسبت آغاز ایام نوروز و فرا رسیدن سال جدید، طرح محدوده زوج و فرد تا ۱۵ فروردین در اصفهان اعمال نمی‌شود.
به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل سفرهای نوروزی و حضور گردشگران از 25 اسفندماه الی 15 فروردین، طرح محدوده زوج و فرد خودروها در اصفهان اعمال نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از 15 فروردین ماه سال آینده طرح محدوده زوج و فرد بر اساس مصوبات اجرایی می‌شود، افزود: به دلیل رفاه حال شهروندانی که در محدوده طرح زوج و فرد خودروها هستند، ساعات کاری محدوده طرح زوج و فرد 8 الی 13 و 16 تا 20 بوده تا این شهروندان بتوانند در ساعاتی که طرح نیست به منزل خود بازگردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش ترافیک در روزهای پایانی سال تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم کارها و خرید روزانه خود را مدیریت کنند و برنامه و برای رسیدن به چند برنامه کاری خود در داخل شهر تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان تا جایی که امکان دارد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند البته وجود نقایص را در ناوگان حمل و نقل عمومی می‌پذیریم اما تلاش می‌کنیم در 2 سال آینده نارضایتی در این بخش را مرتفع کنیم.

صلوانی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون مسافر در اصفهان با اتوبوس جابه‌جا‌ می‌شوند، گفت: با همین وضع موجود استفاده از سیستم حمل و نقل توجیه اقتصادی و زیست محیطی دارد بنابراین از شهروندان می‌خواهیم در ایام پایانی سال و ایام نوروز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا شاهد کاهش ترافیک در این ایام باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین