|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دولت در موضوع دفاع مقدس و راهیان نور همراه بنیاد حفظ آثار بوده و دولت در این زمینه پشتیبانی‌های لازم را انجام داده است.
سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم رونمایی از اپلیکیشن اندروید روز شمار دفاع مقدس، که در محل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: تلاش بسیار خوبی انجام شده تا اپلیکیشن اندروید دفاع مقدس همزمان با کاروان بزرگ راهیان نور، عرضه شود و اکنون همه در کشور می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

وی ادامه داد: نسخه طلایی روزشمار دفاع مقدس بعد از پایان اولین سفر راهیان نور، 15 فروردین ماه قابل تهیه است و همه می‌توانند جهت دریافت اپلیکیشن روزشمار دفاع مقدس به سایت www.iransoftcenter.ir مراجعه کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: 43 یادمان در 5 استان کشور و در دو استان هرمزگان و بوشهر، 7 یادمان در جزایر داریم و این که فقط از مکتوبات استفاده کنیم، کافی نیست.

سردار کارگر با اشاره به شناسنامه‌دار شدن 20 یادمان از 43 یادمان منطقه یادآور شد: باقی یادمان‌ها نیز تا سوم خرداد 94 شناسنامه‌دار می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی به عنوان یک فرصت و اهمیت مشارکت NGOها یادآور شد: بیش از 4 میلیون نفر از راهیان نور بازدید کردند و 2 میلیون نفر با خودروی شخصی از این مناطق دیدن کردند و موضوعی که بسیار مهم است، این است که هنوز حد پیشروی رژیم بعثی عراق در کشور مشخص نشده است و باید این موضوع مشخص گردد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: 52 درصد افرادی که در راهیان نور حضور دارند خانم و 48 درصد مرد هستند و 77 درصد از افرادی که از راهیان نور دیدن می‌کنند، جوانان 15 تا 30 سال بوده و نزدیک به 70 درصد تحصیل کرده دانشگاه و حوزه هستند و 80 درصد افراد بار اول بوده است که در این یادمان‌ها شرکت کرده‌اند.

سردار کارگر با اشاره به رشد چشمگیر بازدید از مناطق عملیاتی از 400 هزار به 6 میلیون نفر یادآور شد: ما هرچقدر ظرفیت ایجاد کنیم، مردم قابلیت حضور در مناطق عملیاتی را دارند و دفاع مقدس از افتخارات ما است.

وی یادآور شد: دولت در موضوع دفاع مقدس و راهیان نور بسیار همراهی کرده و در این زمینه پشتیبانی‌های زیادی صورت گرفته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: نقش صداوسیما در راهیان نور بی‌بدیل بوده و صداوسیما در حوزه راهیان نور، اقدام ارزشمندی را انجام داده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین