|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کارشناس مسئول حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در استان خراسان رضوی 125 مصدوم و دو کشته بر جای گذاشت.
شهرام طاهر زاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بیش از 90 درصد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال استان خراسان رضوی مربوط به شهر مشهد است.

وی خاطر نشان کرد: دو کشته حوادث چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی دو مرد بوده اند که یکی از آنها به خاطر انفجار نارنجک در مشهد و دیگری بر اثر ضربه چاقو در تربت حیدریه جان باخت.

به گفته وی، 21 نفر از مصدومان شب گذشته در استان خراسان رضوی زن و بقیه مرد بوده اند.

وی ادامه داد: 38 نفر از مجروحان چهارشنبه آخر سال توسط اورِِژانس 115 به بیمارستان ها انتقال یافته اند و بقیه نیز به صورت شخصی به بیمارستان های مشهد و سایر شهرستان های خراسان رضوی مراجعه کرده اند.

وی بیمارستان هایی که مصدومان چهارشنبه آخر سال را در استان خراسان رضوی پذیرش کرده اند را شامل امام رضا(ع)، قائم، هاشمی نِژاد، فارابی، شهید کامیاب، خاتم الانبیاء، طالقانی و امام زمان در مشهد و بیمارستان های واقع در شهرستان های کاشمر، تربت حیدریه و قوچان عنوان کرد.

طاهر زاده گفت: 110 نفر از مصدومان این حوادث به صورت سرپایی درمان شده و 15 نفر در بیمارستان های مذکور بستری شده اند.

وی بیشترین آسیب دیدگی در این حوادث را شامل آسیب به چشم، سوختگی و ضربه به اندام ها عنوان کرد.

کارشناس مسئول حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه گفت: با کمال تاسف حال سربازی که حین انجام وظیقه به دلیل انفجار ترقه دچار سانحه شد و اکنون در بخش آی.سی. یو بیمارستان شهید کامیاب مشهد بستری است، وخیم می باشد.

به گفته وی چشم این سرباز به دلیل صدمات وارده، تخلیه شده است.

آمبولانسهای اورژانس 115 در چهارشنبه آخر سال با هدف افزایش ضریب ایمنی شهروندان و شتاب برای حضور در محل حوادث احتمالی در مناطق پر رفت و آمد شهر مشهد استقرار داشتند.

قربانیان حوادث چهارشنبه پایانی سال گذشته در خراسان رضوی کمتر 1ز 100 مصدوم و یک کشته عنوان شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین