|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از آمادگی کامل 45 فرودگاه برای پذیرش و اعزام مسافران در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
رحمت الله مه آبادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به منظور آمادگی پذیرش و اعزام مسافران نوروزی در فرودگاه های کشور از چند ماه پیش ستادهای پذیرش و اعزام مسافر در تمام فرودگاه ها تشکیل شده تا در ایام تعطیلات نوروزی روند پذیرش و اعزام مسافران در فرودگاه های کشور بدون هیچ مشکلی انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سال گذشته در ایام تعطیلات نوروزی 21 هزار و 380 پرواز در سطح فرودگاه های کشور انجام شد که با هفت درصد رشد تعداد آن در ایام تعطیلات نوروزی به حدود 22 هزار پرواز افزایش می یابد.

وی صنعت هوانوردی را یک صنعت پیشرفته اعلام کرد و گفت: تمام فرایندهای این صنعت باید طبق استاندارهای جهانی انجام شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور اظهار داشت: با آغاز سفرهای نوروزی هم اکنون مشهد، کیش و شیراز به عنوان پرترافیک ترین مقاصد پروازی در مسیرهای داخلی است و در عین حال فرودگاه مهرآباد نیز به عنوان پرترافیک ترین مبدا فرودگاه های کشور به حساب می آید.

مه آبادی افزود: هرچند تعداد پروازهای هوایی در ایام نوروز در مسیرهای داخلی و خارجی افزایش یافته اما طبق برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات پذیرش و اعزام مسافران بدون هیچ مشکلی در فرودگاه های کشور انجام می شود.

وی درخصوص راه اندازی ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد، افزود: خوشبختانه این ترمینال با تلاش شبانه روزی همکاران ما در فرودگاه بین المللی مهرآباد طی 40 روز و 25 میلیارد ریال هزینه برای انجام پروازهای نوروزی آماده شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین