کد خبر: ۴۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض مقابل النصر عربستان متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شد.
تیم های النصرعربستان و پرسپولیس ایران سه شنبه شب از گروه A لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت لوییجی ساتو از ژاپن در ریاض به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان 3 بر صفر برنده شد.

آدریان و استویانوف دو بازیکن خارجی النصر با شوت هایی از راه دور به همراه محمد الراعب برای میزبان گلزنی کرده و نخستین شکست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را رقم زدند.

پرسپولیس در نیمه نخست عملکرد خوبی ارائه کرد، اما در 45 دقیقه به طور کامل توپ و میدان را به النصر واگذار کرد و حرفی برای گفتن نداشت.

در دقیقه 22 پرسپولیس در حرکتی تیمی فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد که ارسال محمدرضا خانزاده با ضربه سر امید عالیشاه روبرو شد اما واکنش مناسب دروازه بان النصر مانع از وارد شدن توپ به دروازه شد.

در دقیقه 30 امید عالیشاه شوت سرکشی را روانه دروازه النصر کرد که اینبار نیز دروازه بان میزبانی اجازه گلزنی را نداد.

یک دقیقه پس از آن اشتباه محمد نوری در پشت محوطه توپ را به آدریان رساند که شوت این مهاجم با واکنش ضعیف سوشا مکانی روبرو شد و به گل اول النصر تبدیل شد.

در دقیقه چهلم پاس تماشایی هادی نوروزی در محوطه جریمه مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد که این مهاجم جوان با ضربه ای ضعیف، فرصت خوبی را از دست داد.

در آغاز نیمه دوم و برخلاف انتظار النصرعربستان کار را هجومی تر از پرسپولیس آغاز کرد و چند فرصت نصف و نیمه نیز برای گلزنی به دست آورد.

در دقیقه 55 ضربه سر محمدحسین مدافع بحرینی در میان غفلت پرسپولیس با اختلاف اندکی از دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 57 حمیدرضا علی عسگری به جای محمدرضا خانزاده وارد زمین شد تا حمیددرخشان قوای هجومی تیمش را افزایش دهد و در ادامه نیز پیام صادقیان جانشین احمد نورالهی شد.

پرسپولیس در نیمه دوم نتوانست عملکرد چندان خوبی داشته باشد و خستگی سرخپوشان اجازه خودنمایی به آنان را نمی داد.

در دقیقه 80، علی علیپور در خط حمله جایگزین مهدی طارمی شد تا شاید این مهاجم جوان گره گشا شود.

در دقیقه 86 شوت از پشت محوطه جریمه استویانوف دور از دستان سوشا مکانی به تور دروازه پرسپولیس چسبید و کار نماینده ایران را تمام کرد.

در دقیقه 94 و درحالی که بازیکنان پرسپولیس همگی جلو آمده بودند، محمد الراعب در ضدحمله ای برق آسیا سومین گلزن النصر لقب گرفت.

پرسپولیس ایران با وجود این شکست با 6 امتیاز در صدرجدول باقی ماند و النصر عربستان 5 امتیازی شد.

در دیگر دیدار این گروه عصر امروز، بنیادکار ازبکستان در تاشکند با یک گل مغلوب لخویا قطر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین