|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۴۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با انتقاد شدید از حمله به علی مطهری در شیراز بر جلوگیری از تکرار این گونه وقایع تاکید کرد.
آیت الله سید یحیی جعفری عصر سه شنبه در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در سال 93 به واقعه شیراز اشاره کرد و افزود: علی مطهری نماینده مجلس و پسر شهید مطهری است که متاسفانه یک عده اوباش به او در شیراز حمله می کنند.

وی گفت: من هم نمی گویم که همه رفتارها و انتقادات علی مطهری صحیح و درست است زیرا ممکن است در بعضی مواقع اشتباه کند و من نه از شخص بلکه از حق دفاع می کنم.

وی عنوان کرد: اگرچه مسوولان دستورهایی دادند که عوامل حمله شناسایی و مجازات شوند اما حرف من این است که به آقایان مسوول بلند پایه می گویم این کار اولین بار نیست که در کشور ما صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: مگر همین ها نبودند که سخنرانی آقای هاشمی رفسنجانی را بر هم زدند و همین ها نبودند که در شب قدر و در مشهد مقدس سخنرانی ناطق نوری را برهم زدند و همین ها مانع سخنرانی لاریجانی در قم شدند.

وی اضافه کرد: این کارهایی که در این چند سال از این افراد سر زده مصداق کامل منکر بود و مصداق معروف نیست و امیدواریم که خداوند متعال همه ما را به راه راست هدایت فرماید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین