|
|
امروز: جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۰
کد خبر: ۴۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت درمجلس شورای اسلامی گفت: صلابت و منطق ایران در مذاکرات هسته ای اقتدار و عزت کشور را به جهانیان نشان داد.
قاسم احمدی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس اظهار داشت: مذاکرات هسته ای در بالاترین سطح سیاسی و فنی در حال انجام است و نمایندگان ایران علاوه بر نشان دادن صلابت و منطق خویش در مذاکرات که بدون کوچکترین عدول از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند که آماده مذاکره و تعامل با دنیا هستند.

وی اشاره به سخنان اخیر رهبری که نفرات مذاکره کننده را افرادی دلسوز، امین و تلاشگر توصیف کردند و خواستار دقت بیشتر این افراد در مواجه با رقیبی که اهل نیرنگ است شد ، خاطرنشان کرد: امروزهمگان به دنبال نتیجه مذاکرات هستند و این مختص گروه های مذاکره کننده نیست و تمامی جهانیان و حتی کشورهای که مخالفات خویش را در گفتار بیان می کنند می دانند که توافق در این مذاکره ثبات و امنیت برای جهان به ویژه خاورمیانه را به همراه خواهد آورد.

وی افزود: تمامی این اقتدار و جایگاه خاص ایران در مذاکرات و جهان به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است که باید قدرشناس آن باشیم و امروز شاهد درخواست امریکا برای مذاکره با دولت سوریه هستیم در حالی که روز های نخست امریکا حتی به کشتن بشار اسد نیز راضی نمی شد که تمامی آن مرهون اقتدار ایران است که در چند روز گذشته نیز مانور سپاه اقتدار و عزت کشور دستاورد سالهای دفاع مقدس است را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت به فضای مناسبی که در سال 93 موجب ایجاد تعامل و همکاری خوب بین مسوولان و ادارات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: علی رغم تحریم ها و مشکلات با حداقل ها بهترین بازدهی را داشتید و اگر کوتاهی در کار بوده است به دلیل موانع و مشکلات در مسیر بوده است.

احمدی با اشاره به واقعه شیراز و اهانت به نماینده مردم افزود: در شرایط کنونی کشور این حرکات موجب شکاف در وحدت و همدلی که امروز بیش از پیش به آن نیاز داریم می شود و این رفتار را تمامی افراد عاقل محکوم کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین