|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۴۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان مردم در مجلس درصدد هستند تا سازمان محیط زیست را به یک وزارتخانه ارتقاء دهند.
حجت الاسلام علی اکبر ناصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با طرح ادغام سازمان محیط زیست با وزارت جهاد کشاورزی مخالفیم ؛ افزود: ادغام این دو نهاد به کم اهمیت جلوه دادن محیط زیست می انجامد .

وی بیان کرد: نه تنها موافق ادغام محیط زیست و جهاد کشاورزی نمی باشیم بلکه درصدیم تا با جلب رضایت دیگر همکاران در مجلس، بتوانیم محیط زیست را به وزارتخانه مبدل کنیم.

وی گفت: ادغام این نهاد برای مسائل زیست محیطی افت دارد و نمی توان به شکل کافی و وافی از محیط زیست در جامعه دفاع کرد و مطالبات آن محقق شود.

وی ادامه داد: متاسفانه نمی توان رییس سازمان محیط زیست را برای طرح سوال به مجلس کشاند، لذا در صورتیکه این سازمان زیر نظر یک وزیر اداره شود، بهتر می توان در مجلس طرح سوال کرد.

وی اظهارداشت: محیط زیست و مسائل مربوط به آن در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است لذا در حال رایزنی می باشیم تا طرح ادغام محیط زیست با جهاد کشاورزی در مجلس رای نیاورد.

ناصری رعایت مسائل مربوط به زیست محیطی را مهم خواند و گفت: همه مسئولان در خطه شمال کشور باید مشکلات ناشی از زباله، پسماند و نخاله ها را جدی بگیرند و با ایجاد فضای سبز و درختان به کاهش آلودگی ها کمک کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین