|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۵
کد خبر: ۴۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
در پی هتک حرمت بیت استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با انتشار بیانیه ای این اقدام را محکوم و از دستگاه قضایی خواستار برخورد سریع و قاطع در برابر حرمت شکنان بیت آیت الله مطهری شدند.
در پی هتک حرمت بیت استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با انتشار بیانیه ای این اقدام را محکوم و از دستگاه قضایی خواستار برخورد سریع و قاطع در برابر حرمت شکنان بیت آیت الله مطهری شدند. متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
 
" متاسفانه در روزهایی که مردم شریف ایران به پیشواز سال نو میروند،گروهی که اگر فرصت بیابند به گروهی تروریستی در داخل ایران بدل میشوند، شیرینی روزهای انتهای سال را بر مردم و رییس جمهور محترم تلخ کردند.

در شرایطی که تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ آرامش و وحدت کشور میبایست سرلوحه ی همه‌ی جریانات سیاسی قرار گیرد متاسفانه عده ای که شاید نتوان آن ها را خودسر نامید و جز واژه‌ی اراذل و اوباش کلمه ی دیگری برازنده‌ی آن ها نیست به خودروی نماینده‌ی شجاع مجلس جناب آقای علی مطهری حمله کرده و باعث آسیب دیدگی ایشان شدند. گروهی که دم از اسلام و انقلاب میزنند و در ظاهر مدعی حمایت از رهبر معظم انقلاب هستند، اما کاملا مشهود است که در راستای دشمنان این مرز و بوم به ویژه منافع رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری قدم برمیدارند.

آقای مطهری!
اسلام و انقلاب ما و شما بر مدار حق و عدالت و آزادی استوار است. ما پیرو همان امامی هستیم که جانش را فدای عدالت کرد. ما پیرو مطهری ها، طالقانی ها، بهشتی ها و شریعتی هایی هستیم که ماندند و جنگیدند تا امروز را اینگونه نبینند. شما میتوانستید مانند بسیاری دیگر از نمایندگان و صاحبان قدرت و تریبون که می‌بینند و می‌دانند و دم برمی آورند عافیت گزینی کنید و موقعیت خود را به خطر نیاندازید. ما تک تک دانشجویان، قدردان شجاعت،حق طلبی و قانون گرایی شما بوده و در کنار شما می ایستیم.

برای اثبات دشمنی و کینه توزی این گروه های داعش ماب با نظام و انقلاب همین بس که فرزند خلف شهید مطهری را ... خطاب کرده اند.
 
ما دانشجویان خواستار پیگیری قضایی جدی و خارج از نوبت دستگاه قضا نسبت به این موضوع بوده و از رییس جمهور محترم تقاضای برخورد جدی با استاندار و قاصرین یا مقصرین دولتی را داریم.

در آخر نیز پیام ما به همه ی کسانی که می‌خواهند با فشار و تهدید و شاید ترور شما را از مسیر حق خود منصرف کنند و البته نخواهند توانست این است که "ما همه مطهری هستیم"

جنبش دانشجویی ضد صهیونیسم
انجمن اسلامی خواهران
جمعی از اساتید واحد بروجرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین