|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۴۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هر نوع حمل و نقل و جابه‌جایی و اسباب‌کشی منزل در ایام نوروز ممنوع است.
سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: طرح‌های نوروزی در دو بخش خدمات ترافیکی، ایجاد آرامش و آسایش و بخش امنیت در تمام خلاء‌های امنیتی اجرا می‌شود یعنی ارائه خدمات ترافیکی و امنیتی است.

وی افزود: بیش از 70 ایستگاه موقت و تقویت ویژه پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و نیروهای انتظامی برای کمک به پلیس خدمات ویژه خود را در این محورها آغاز کرده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش ما برای ایجاد فضای آرام و ایمن در محورهای سطح استان است، گفت: در طول شبانه‌روز گشت‌های ویژه هم در داخل شهرها و هم در محورهای مواصلاتی استان پیش‌بینی شده تا وضعیت انضباطی ارتقاء یابد.

رحیمی تصریح کرد: در داخل شهرهای استان نیز هزاران گشت خودرویی، موتوری و پیاده در نظر گرفته شده است تا کسانی که به مسافرت می‌روند با خیال آسوده و با آرامش بتوانند از سفر خود لذت ببرند.

وی متذکر شد: در ایام تعطیلات نوروزی هرگونه حمل و نقل، جابه‌جایی و اسباب‌کشی منازل ممنوع بوده بجز در مواردی که با هماهنگی ماموران انتظامی صورت بپذیرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌هایی که اجرا می‌شود از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه 94، در مقایسه با سال گذشته، 30 درصد ارتقاء یافته است.

رحیمی افزود: همچنین برخورد جدی با متخلفان از دیگر اقدامات ما در این ایام است و تمام فعالیت های نیروی انتظامی زیر نظر قرارگاه امام علی (ع) خواهد بود و پلیس به صورت آماده‌باش 100 در صد بوده به منظور افزایش امنیت و آسایش مردم و مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند.

وی به برنامه‌های چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز در نظر گرفته شده و به طور جد با مسائل و تخلفاتی که سبب ایجاد حوادثی شود، برخورد می‌شود و نیروهای انتظامی به صورت آماده‌باش کامل برای این روز هستند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش از 300 هزار انواع مواد محترقه قبل از چهارشنبه سوری کشف شده و با متخلفان برخوردهای جدی صورت پذیرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین