|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
رییس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری ها اعلام کرد: 800 شکایت در خصوص انتخابات شورایاری ها ثبت شده است که بیشتر در خصوص رای دادن افراد در جایی غیر از محله خود بوده است.
محمد سالاری در یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیشتر شکایات در خصوص رای دادن افراد در جایی غیر از محله خود بوده است اظهار کرد: این موضوع توسط فرمانداری تهران حذف شد و از عهده کاری ما خارج بود اما شکایات خاص رسیدگی می شود.

وی تاکید کرد: طرح شکایات زیاد است اما مستندات قابل ارائه ای وجود ندارد که این مسئله کار را سخت تر می کند.

سالاری با بیان اینکه درخواست بازنگری در آرا بررسی خواهد شد تصریح کرد: آرای نفرات 10 تا 15 که با یک رأی پیشی گرفته اند بررسی می شود.



* طلایی: شورایاری ها را سیاسی نکنید

مرتضی طلایی رییس هیات اجرایی انتخابات شورایاری های شهر تهران ضمن تشکر از هیات اجرایی و نظارت در برگزاری این دوره از انتخابات شورایاری اظهار کرد: کمیته مشترک بازرسی و نظارت، اجرا و ناظر عالی متشکل از 5 نفر جهت نظارت بر انتخابات تشکیل شده که این مسولیت ارائه گزارش را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: شکایات ارائه شده در سه سطح ناظرین، بازرسی، داوطلبان و شهروندان بررسی خواهد شد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری های شهر تهران با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند یک درصد برچسب سیاسی به انتخابات شورایاری ها بزند خاطر نشان کرد: این انتخابات مربوط به یک دسته سیاسی خاص نبوده است پس شیرینی انتخابات را با ایجاد حاشیه تلخ نکنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین