کد خبر: ۴۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
سرمربی تیم فوتبال الشباب عربستان، گفت: در بازی فردا مقابل نفت تهران برای سه امتیاز به میدان می رویم تا بتوانیم شانس صعود خود را افزایش دهیم.
گیم پاچکو روز سه شنبه درنشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت تهران، گفت: خیلی خوشحالم که در ایران حضور دارم و می خواهم به کارلوس کی روش، تونی اولویرا، کارلوس مانوئل و اوسیانو مربیان پرتغالی حاضر در فوتبال ایران سلام کنم.

وی ادامه داد: نفت تیم خوب و بزرگی است ، اما می خواهیم مقابل این تیم هوشمندانه بازی کنیم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال الشباب عربستان، گفت:دراین گروه تعادل برقرار است و هر چهار تیم کیفیت یکسانی دارند و نمی توان با قاطعیت از صعود تیم ها صحبت کرد.

بدرالصلاتی بازیکن تیم الشباب نیز درادامه اظهارکرد: نمی خواهیم لیگ کشور را با لیگ قهرمانان مقایسه کنیم ، زیرا تفاوت آنها زیاد است. در مقابل نفت با انگیزه زیادی به میدان می رویم تا مقابل نفت که تیم قدرتمندی است به پیروزی برسیم.

**در حاشیه این نشست:

زمانی که مربی، بازیکن ومترجم تیم نفت به داخل سالن آمدند میز مقابل آنها از جای خود خارج شد و به زمین افتاد.

ناظرکنفدراسیون فوتبال آسیا دقایق زیادی به دنبال مترجم سه زبان بود تا بتواند، عربی، فارسی و انگلیسی همزمان ترجمه ند که در کار خود موفق نبود و به اجبار دو مترجم صحبت های سرمربی و بازیکن الشباب را ترجمه می کردند.

نکته قابل توجه آشنایی خبرنگاران همراه الشباب و بازیکن عربستانی به زبان انگلیسی بود، اما تاکید فراوانی برای صحبت به زبان عربی داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین