کد خبر: ۴۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تعدادی از بازیکنان نفت تهران که در فهرست 40 نفره تیم ملی هستند از صمیم قلب ازاین اتفاق خوشحال هستند و حتی اگر از من هم برای حضور در تیم ملی پاسپورت بگیرند، خوشحال می شوم.
علیرضا منصوریان امروز ( سه شنبه ) در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های نفت و الشباب عربستان در پاسخ به این سووال که از چند بازیکن نفت خواسته شده که پاسپورتها را برای ویزای اتریش به مسوولان تیم ملی تحویل بدهند، اما این بازیکنان در نهایت در فهرست تیم ملی قرار نگرفتند آیا از این موضوع ناراحت نیستند؟ گفت: حتی اگر از بازیکنی برای دعوت به تیم ملی پاسپورت خواسته شود، باید به خود افتخار کند و مایه افتخار باشگاه نفت است که چند بازیکن این تیم در ذهن سرمربی تیم ملی جای دارند.

وی اظهار داشت: این بازیکنان از صمیم قلب خوشحال هستند که در فهرست 40 نفره تیم ملی جای داشتند.

منصوریان همچنین درخصوص دیدار تیم نفت با الشباب عربستان گفت: شناخت کاملی از تیم حریف داریم و می دانیم که با صلابت کامل در لیگ عربستان بازی کرده و نظم تاکتیکی بالایی دارد.

وی ادامه داد: 10مسابقه اخیراین تیم در لیگ عربستان و دیدارهای برگزار شده در لیگ قهرمانان آسیا را آنالیز کرده ایم و پیش بینی می کنم بازی آسانی برای بازیکنان جوان نفت نباشد.

منصوریان گفت: خوشبختانه این مسابقه با مسابقات تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی همزمان نیست و به این دلیل از مردم می خواهم به ما افتخار بدهند و با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم نفت حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: چهار تیم حاضر در این گروه توان یکسانی دارند و می توانیم با کسب سه امتیاز این مسابقه جایگاه خود را در جدول گروه بهتر کنیم.

وی درپاسخ به این سوال که هدف نفت در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه است یا کسب تجربه؟ افزود: ما اصلا نمی توانیم به کسب تجربه فکر کنیم چون پرچم مقدس ایران روی پیراهن بازیکنان درج می شود و نمی توانیم به این پرچم آسیب بزنیم.

منصوریان خاطرنشان کرد:با غلبه بر بی تجربگی خود می توانیم از این گروه صعود کنیم و دیدار پایانی برابر العین دیدار سرنوشت ساز برای صعود تیم نفت تهران است.

وحید حمدی نژاد یکی از بازیکنان تیم نفت تهران هم در این نشست خبری گفت: بازی سختی داریم به خصوص اینکه در دو دیدار قبلی نتوانستیم امتیاز خوبی کسب کنیم اما مطمئن باشید در این مسابقه همان نمایشی که در لیگ قهرمانان ارایه کردیم را به نمایش می گذاریم.

دیدار تیم های نفت تهران و الشباب عربستان از گروه B لیگ قهرمانان آسیا فردا (چهارشنبه) ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین