|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۴۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت:‌ حمید درخشان،‌ نعیم سعداوی و واکیا را جریمه 10 میلیون تومانی برایشان صادر کردیم.
علی اکبر محمدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در آخرین جلسه امروز کمیته اخلاق در سال 93 حمید درخشان، نعیم سعداوی و وکیا را 10میلیون تومان جریمه نقدی کردیم.

محمدزاده در ادامه عنوان کرد:‌ فرهاد کاظمی به علت ابراز ندامت و پشیمانی از مصاحبه‌اش جریمه سبک 2 میلیون تومانی کردیم.

وی تصریح کرد: درخشان بر خلاف بند 17 آیین نامه نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر عمل کرده و مرتکب تخلف شده و این سرمربی را جریمه 10 میلیون تومانی کردیم، وکیا هم به علت اینکه صدای درخشان را ضبط و کار غیر اخلاقی کرده است به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

محمدزاده تصریح کرد:‌ نعیم سعداوی سرمربی فولاد به علت انتشار فایل صوتی سرمربی پرسپولیس در صدا و سیما مجرم شناخته شد و به پرداخت جریمه 10 میلیونی محکوم شد.

وی در مورد وضعیت پرونده جاسم کرار عنوان کرد:‌ ما اعضای کمیته اخلاق در جلسه دیروز به جمع بندی نهایی در مورد این بازیکن نرسیدیم و فایل صوتی را که از این بازیکن در اختیار بود فایل خاصی نبود و مشخص نشد که این صحبت در مصاحبه خبری با خبرنگار انجام شده یا صحبت‌های دوستانه بین 2 نفر بوده است، بر این اساس در جلسات آینده کمیته اخلاق رای جاسم  کرار را صادر می‌کنیم.

وی بیان کرد: حکم کرار را در جلسه اول کمیته اخلاق در سال 94 صادر می‌کنیم، به هر حال حکم کرار باید پیشگیرانه و سخت  باشد تا چنین رفتارهایی را شاهد نباشیم.

محمدزاده در پایان خاطر نشان کرد: بر این اساس در جلسه‌ای که قرار است فهم خود جاسم کرار و هم خبرنگار حضور داشته باشند تا با بررسی دقیق‌تر رای را صادر کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین