|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۴۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
شهیندخت مولاوردی روز سه شنبه در نشست خبری درباره سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن توضیحاتی ارائه کرد.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برخی درباره سفر به نیویورک برای شرکت در کمیسیون مقام زن از عبارت لشکرکشی زنان به سرزمین شیطان یاد کردند در حالیکه این افراد هنوز فرق بین لشکر از گروهان را نمی دانند.

 شهیندخت مولاوردی روز سه شنبه در نشست خبری درباره سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: برخی افراد و رسانه ها درباره سفر هیات دولتی و سازمان های مردم نهاد به نیویورک اقدام به حاشیه سازی هایی کردند در حالی که عملکرد ما بسیار روشن است و گزارش نهایی برای ارائه به این اجلاس با حساسیت فراوان تهیه و تنظیم شد حتی موضوعات مهم آن مانند خشونت علیه زنان و حقوق بشر به شورای فرهنگی اجتماعی زنان برای اعلام نظر ارسال شد.

وی با بیان اینکه برخی از عبارت لشکرکشی برای حضور معاونت زنان و تعدادی از سازمان های مردم نهاد و سمن ها در این اجلاس یاد کرده اند، ادامه داد: استفاده از این عبارت نشان می دهد مدعیان عده ای جوان هستند که تفاوت گروهان از لشکر را تشخیص نمی دهند زیرا فقط 5 نفر دولتی با من همراه بودند و رقم اعضای سازمان های مردم نهاد نیز به 15 نفر نرسید.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: برخی گفته اند باید مولاوردی توضیح دهد که چرا در سالی که مزین به شعار ' اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ' است برای این سفر این میزان هزینه کرده است و برخی دیگر از احتمال سیاه نمایی ها و ارائه آمار و ارقام و نگرانی ها به خاطر افزایش تحریم ها سخن گفته اند .

ادامه دارد...
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین