|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
رییس کمیته اخلاق در مورد میزان جرایم نقدی هر یک از آنان افزود: میزان جرایم نقدی صادر شده پس از امضا آرا از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
  رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از صدور رای دیوان حکمیت این کمیته در پرونده های حمید درخشان سرمربی پرسپولیس ، نعیم سعداوی و یوسف وکیا مربی و بازیکن فولاد خوزستان و فرهادکاظمی سرمربی تیم راه آهن تهران مبنی بر پرداخت جریمه نقدی خبر داد.

علی اکبر محمد زاده روز سه شنبه در مورد تصمیم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پرونده درخشان اظهار داشت: در این پرونده از این حیث که وی در هنگامی که وکیا با فولاد قرارداد داشته و صرف نظر از نوع برقراری تماس با یوسف وکیا صحبت کرده است، این کار خلاف بند 17 ماده 20 آیین نامه نقل و انتقال سازمان لیگ تشخیص داده شد و دیوان حکمیت وی را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

وی افزود : وکیا (بازیکن فولاد خوزستان ) نیز به دلیل اقدام غیر اخلاقی و ضبط صدای درخشان بدون اطلاع وی مجرم و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

محمد زاده ادامه داد: سعداوی (مربی فولاد خوزستان ) نیز به لحاظ انتشار فایل صوتی سرمربی تیم پرسپولیس در صدا و سیما از سوی دیوان حکمیت کمیته اخلاق مجرم و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

وی در خصوص پرونده فرهاد کاظمی نیز گفت: با توجه به این که سرمربی راه آهن در جلسه دفاعیه خود از انجام مصاحبه ابراز ندامت و پشیمانی کرده بود ، کمیته اخلاق وی را نیز تنها به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

رییس کمیته اخلاق در مورد میزان جرایم نقدی هر یک از آنان افزود: میزان جرایم نقدی صادر شده پس از امضا آرا از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

محمد زاده همچینن در مورد پرونده جاسم کرار بازیکن استقلال تهران گفت: دیوان حکمیت در جلسه روز گذشته ( دوشنبه ) خود به پرونده کرار نیز رسیدگی کرد، اما از این جهت که صحبت های او با خبرنگاری که اظهاراتش را منتشر کرده خبری بوده یا غیر از آن ، به نتیجه نرسید و تصمیم گیری در این زمینه به جلسات آتی موکول شد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین