|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۴۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت در بازسازی منطقه زلزله زده شنبه و طسوج شهرستان دشتی مطلوب و روند بازسازی نیز رضایت بخش است.
حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: برای سرعت بخشی امور باقی مانده بازسازی منطقه زلزله زده شنبه و طسوج نیز با معاون برنامه ریزی ریاست جمهوری مذاکره و دستوراتی نیز صادر شده است اما بدلیل عدم تخصیص اعتبار هنوز رسانه ای نشده است.

وی یادآورشد: همچنین استانداری بوشهر نیز مبلغ شش میلیارد ریال برای دیوار کشی منازل مناطق زلزله زده شنبه و دشتی مصوب کرده است اما هنوز این مبلغ جذب نشده است.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای نخستین بار درکشور با حمایت دولت مبلغ 40 میلیارد ریال بلاعوض برای هزینه مصرفی آب و برق زلزله زدگان شنبه و طسوج اختصاص یافته است.

درتاریخ 20 فروردین ماه پارسال زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر در منطقه شنبه و طسوج رخ داد که براثر آن 37 نفر کشته،صدها نفر مصدوم ، سه هزارو 300 واحد مسکونی تخریب و خسارت زیادی نیز به تاسیسات و اماکن عمومی وارد شد.

روز گذشته در شبکه های اجتماعی خبری به نقل از نماینده مردم دشتی و تنگستان در گفت وگو با ایرنا منتشر شد که پور فاطمی خبر از تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار برای دیوارکشی منازل زلزله زده شنبه و طسوج داده است درحالی که این رقم به شهرداری شنبه اختصاص داده شده بود.

پورفاطمی با رد چنین مصاحبه و طرح مطالبی در این مورد گفت: به تازگی در جلسه ای با حضور مسوولان بخش شنبه و طسوج شرکت داشتم اگر قرار بود مطلبی را بازگو کنم در جلسه یادشده بطور رسمی مطرح می کردم.

وی افزود: تنظیم و انتشار اخبار جعلی به نقل از اینجانب در شبکه های اجتماعی بیشتر با هدف تخریب اینجانب و با رویکردهای انتخاباتی انجام شده است که آنرا تکذیب می کنم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان یادآورشد: اگر قرار بود مطلبی برای تنویر افکار عمومی مطرح کنم به صورت مستقیم با خبرنگاران ایرنا مرکز بوشهر مطرح می کردم.

خورموج مرکز شهرستان دشتی در فاصله 80کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین