|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۴۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
فرماندار ساوجبلاغ گفت: دولت تدبیر و امید در سال 93 به رغم محدودیت ها و مشکلات داخلی و خارجی ، خدمات ارزشمندی به مردم ارایه کرد.
ابوالقاسم پالیزگیر روز یکشنبه در آخرین نشست شورای اداری سال 93 این شهرستان افزود: امسال خدمات دولت درساوجبلاغ با رضایتمندی مردم همراه شد.

وی ادامه داد: بیشترین برنامه های دستگاه های اجرایی به نیازها و خواسته های مردم معطوف شده است و برنامه ها بر همین اساس پیش می رود.

پالیزگیر، اجرای طرح های عمرانی و خدماتی، پیگیری طرح های بلاتکلیف عمرانی، برگزاری نشست های تخصصی درمناطق شهری و روستایی، انجام برنامه های فرهنگی، انقلابی و آموزشی در مدارس، دانشگاهها، مساجد و پایگاههای بسیج را از مهم ترین اقدامات سال جاری در ساوجبلاغ نام برد.

وی پیگیری نیازها و مشکلات ساوجبلاغ در کشور و استان، برگزاری 45 یادواره شهید، دیدار باخانواده های معظم شهدا به خصوص درنقاط دور افتاده منطقه ، انجام مستمر دیدارهای مردمی، افزایش رشد 180 درصدی اعتبارات عمرانی، برطرف کردن چالش های زیست محیطی را از دیگر اقدامات سال 93 در این شهرستان برشمرد.

پالیز گیر گفت: دراین مدت از واحد های تولیدی و صنعتی با حضور مدیران استانی و کشور بازدید به عمل آمد و مشکلات برخی صنایع از جمله شرکت سیپورکس با مشارکت و حمایت همه جانبه نماینده شهرستان ساوجبلاغ درمجلس شورای اسلامی برطرف شد.

پالیز گیر در ادامه به مدیران دستگاههای اجرایی توصیه کرد نسبت به جذب اعتبارات تا پایان سال مالی 93 بکوشند.

وی سال 94 را سالی پرکار برای دستگاه های اجرایی دانست و گفت: مدیران باید برنامه های اجرایی را تا 20 فروردین سال آینده به فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار ساوجبلاغ درادامه به مسوولیت ویژه مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز اشاره کرد وافزود: دراین ایام همه دستگاه ها به خصوص دستگاههای خدمات رسان باید آماده خدمات رسانی به مردم باشند.

در این نشست ازهشت مدیرنمونه شهرستان ساوجبلاغ درسال 93 تجلیل شد.

همچنین عبدالرضا ترابی به عنوان معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ و سید رضا مساعد به عنوان شهردار کوهسار معرفی شدند.

شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین